nedjelja, 18.06.2006.

oila

Evo mene u 5 ujutro budna.Budim se da bi išla trčati hehe.Anyway,bilo je glupo nastaviti pisati ovaj blog nakon što mi je prouzročio probleme pa sam se bila povukla ali evo sada sam opet tu i nadam se ovaj put za stalno.Trenutno stanje mi je 50 kg,nije da se bunim,al ima još malo sastrane.Evo odlučila sam STOP IZGLADNJIVANJU pa eto malo vježbam,tako da neću izgubiti na masi nego ću samo zategnuti ono što navodno visi.Ja sam eto orna i puna poleta i elana ujutro a neki nažalost spavaju.Prehrana mi je trenutno super,jedem dva važna obroka i po putu ak se nešto skupi ali ništa previše slatko.Zato sam i dobila dvije kile hahaa.Oni koji se sječaju znati će da sam odavde otišla sa 56 kila e pa curke no more......sada rexia ima 6 kila manje a uskoro će biti i 8. Ajme jedva čekam da vidim svima face ovo ljeto kada odem na more....haha!!! totalno sam uživljena!

anyway kraj godine je,jesu svi postigli svoj cilj ili se još trude,e da cure zamolba.Primjetila sam da ih većina ode kada dođe do cilja.Onda ispadne kao da su tu bile samo da smršave i bok.A prijateljice??? ništa??? cure kad dođete do cilja ostanite,zašto odlazite,dobro možda je to bolje za neke koji žele prestati s mršavljenjem ali uvijek možete pisati o normalnim stvarima nije djeta sve na svijetu....pusa curke odo ja....pa ću se izvagati kad se vratim

| 05:08 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>