11.11.2006., subota

ehhh

dakle, sad je subota navecer, blizu deset sati je, a ja sam doma

cjeli vikend nisam isla van

to mi je prvi vikend od kraja prosle skolske godine da sam doma, uzaaaaasssss

nisam navikla bit doma subotom navecer

a doma sam jerbo sam u kazni

sad dora, adro, pero, anja i morana negdje piju i zabavljaju se
sad su stela, sven i pavle u mocvari i skacu i luduju
sad zvone, igi, glava, tisler na rokovm s videkom slave njegov rodendan
a ja sam u jebenom stanu i pisem jebeno glup post.
samo je jos maro vjerotno doma je se mora oporavit

ahhhhhh

a zas sam u kazni?
pa ovako, majka misli da sam uzasno ne organizirana, bezobrazna, da ju nista ne slusam i povrh svega toga su mi ocjene iz mat i fiz kriticne, da sam pospremila sobu kad mi je rekla vjerojatnosad nebi bila doma, ali jebiga meni se tom odredenom trenutku soba nije dala pospremat i jednostavno se nisam mogla prisilit da ju pospremim

vjerujem da vam se svima nekolko milijona puta bas nije dalo napravit ono sto vam je bilo naredeno, jelda?!
sigurna sam da ni moja mama nije uvijek istu sekundu radila nesto kad joj je to baka naredila i sigurna sam da joj baka nije tolko srala zbog toga kolko meni moja majka sere.

ali ona to sve radi za moje dobro, jelda, mislim to ona kaze,a li ja se ne slazem

ja danas nisam nista, ama bas nista napravila jer nisam bila motivirana, shvacate ja jednostavno nisam imala razloga za ucenjem, dobro jesam, ali mi se to nije dalo
ali npr. da mi je amma rekla, "Tena ako danas naucis mat i pov pustit cu te u mocvaru na rokanje" ili npr. "tena ako danas pospremis boravak i svoju sobu pustit cu te van"

ma ja bi isti cas to isla radit, istu milisekundu bi ja krenula s ucenjem potencija i algebarskih razlomka ili bi strebala sve o povijesti egipta, pisala referat o kleopatri VII, ali neeeeee, ona to nemre shvatit, misli da je bolje da sam doma i da nis ne radim, heh, ja cu saa svojim djetetom, ako ga bude, a sve vise sumnjam da ce ga bit pustupat skroz drugacije.


u ponedeljak me naganjao pas
kad sam isla u skolu prolazila sam kroz jedan parkic i ugledala tog prokletog pesa, cim me skuzio poceo je trcat zamnom, a ja bjezim nabrze kaj mogu na drugi kraj parka i on zamnom
i ne prestaje trcat, ni ja ne prestajem, pocinjem se terat upomoc, rofl i nakraju naletim na neku zenu koja mi kaze da je to beba i da se on samo zeli igrat samnom
pa jebem ti pse, zas do đukleo nije u nekom dvoristu, kuci stanu il slicno.
sad imam fobiju od pesa koji nisu privezani.

i da kako jucer nisam bila vani pogledala sam prvi put onu bb emisiju petkom i dosadna je, zaspala sam na pocetku i probudila sam se na nominacije, ajme kao je bb glup, pa ljudi kazu razlog zas nominraju nekog i on nije zadovoljan, pa jebote, ajme oko cega se ja uzrujavam lol

i tako ne znam sta da vise kazem osim da mi je jako dosadno i da sad idem jer zelim jest palacinke koje sam napravila jem mi je bilo dosadno.

da pa pa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3