30.07.2006., nedjelja

evo zadnji post!!!!

zadnji post prije nego kaj odem na more.
jaoooo kaj da radim??????????????
jucer sam se barila s nekim tipom barem dva sata i imam OGROMAN ugriz na vratu, nemogu ga sakrit s puderom. ne znam kako da ga skrijem, prevelik je za puder, ljeto je ne mogu nosit dolcevite ili salove, a moja majka misli da sam ja jos uvijek dobra mala djevojcica koja se nikada nije poljubila s deckom, a kamoli dobila ugriz.
danas idem na more sto zanci da cu bit u badicu u kojem mi se vidi cjeli vrat.
jos je reko da ih nezna radit, ali ide mu poprilicno dobro, jebote, obiljezio mi je cijelu lijevu polovicu vrata.
i ana je tu samnom ni ona ne zna kaj da radim.
ma idem ja iskusavat sve pudere koje imam doma.
ljudi sve vas ja jako volim, vidimo se oko petnaestog. pusa od cure s ogromnim ugrizom, e da ni neznam kako se tip zove, lijepo zar ne?!
javljate mi se, pisite mi smsove jer kad ana ode bit ce mi jako dosadno. pusaaa!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3