...

joj hvala cure na utjesi-to mi je trebalo,bas sam se bila prepala,
sada mogu mirno prema cilju 46!!!

danas sam u jako losem raspolozenju zbog jednog posta koji sam procitala(ne bojte se nije nista o kilazi,ani,mii ili icemu slicnom-nego o zivotinjama) iako je jako tuzan obavezno ga procitajte cure i ako mozete sto uciniti ucinite!oh,skoro sam zaboravila staviti LINK

04.05.2006. u 12:23 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

želim...

želim biti...

a ne...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

moja prica

ja sam do nedavno bila i ana i mia.imam 164cm i prosli mjesec sam skoro postala ono cega sam se jako dugo bojala.IMALA SAM 36 KG!!!deadroditelji su mi govorili sve i svasta jer sam uvijek bila mrsavica ali obuelo me nesto jace od mena.O nicemu nisam razmisljala nego o svojim kilogramima,salu,celulitu...nisam nista jela nego sam samo pila vodu i vjezbala kao luda.tada mi se to cinilo kao potpuno normalna dijetau skoli su mi svi govorili da KOSTUR,HODAJUCI MRTVAC,ODVRATNO MRSAVO STVORENJE...dobila sam pristice,moja inace sjajna kosa je pocela ispadati...nisam imala snage za nista-pocela sam koristiti miu kad god bi me mama natjerala da nesto pojedem.
onda sam sejednog dana u skolskom wc-u jednostavno srusila i zavrsila u bolnici.tmo sam dobila 6 kg i zabrinula se za svoj zivot jer sam vidjela koliko ljudi je bilo zabrinuto za mene.
sada imam 48kg ali jos se nisam rijesila one debele slike u zrcalunjami
molim vas i meni treba pomoc!njaminjaminjami

I,me and myself

mozda mislite da vam sad solim pamet i mislim da sam najljepsa i najzgodni ja ali nisam.nitko nije savrse pa tako ni ja:
163cm
49kg
plave oci
plava kosa,blago valovita,do pola ledja a kad ju izravnam skoro do guzice
ne bas bogata
rastavljeni roditelji
hrcak,i ribica
za one koji mi zele poslati mail-miss_01@net.hr