srijeda, 24.05.2006.

Moja mala vila na Azurnoj obali

JURIIIIŠ!!!!

Jednog lijepog dana, ničim izazvan, odlučio sam pogledati vijesti na tv-u. Nakon nekoliko minuta, srušilo se sve u što sam vjerovao u svom dosadašnjem životu. Shvatio sam da sam jako siromašan. Vlasnik sam stana od 50 m2 za koji ću otplačivati kredit slijedećih 15 godina. Uskoro planiram kupiti auto za koji ću otplačivati kredit slijedećih 5 godina. Imam dobar posao u kancelariji i pristojnu plaću. I smatrao sam se, za naše hrvatske prilike, povlaštenim čovjekom. A sada šok. Siromašan sam. Zašto? Pa eto, gledam kako ruše bespravno sagrađene kuće na Viru. Nakon nekoliko scena plesa bagera po kućama, kamerman je utrpao kameru pod nos vlasnici jedne od srušenih kuća. I ona, sva jadna, zaplače pred kamerama i slomi srca svih Hrvata. "Cijeli sam život štedjela, digla i kredit samo da sagradim tu kuću na moru, a sad, kad mi je srušiše, sad sam siromašna." Meni tu nešto nije jasno. Ako je siromašan onaj ko nema kućicu od cca. 150 m2 na moru, taj je siromašan? Onda sam i ja siromašan. Vjerojatno ta gospođa ima i stan u Zagrebu, jer koji bi pametan čovjek gradio vikend kuću na moru, a da nema osigurano stambeno pitanje. A vjerojatno ima i auto, jer kako bi inaće išla kroz vikend na more. I imala je kuću na moru i bila je bogata. A sad kad nema kuću na moru, sad je siromašna. Onda sam, prema tome, i ja siromašan. Moj svijet je srušen. Sad moram i ja početi graditi kuću na moru. Naravno, bespravno. Jer koja budala danas gradi sa dozvolama? A rizik? To me ne zabrinjava. Jer, neće valjda baš meni... A ako krenu u rušenje moje hipotetske kuće, pa naći ću i ja nekog kamermana... bang

Jedva sam se primirio od ove vijesti, kad me lupila i slijedeća. Moje je srce skoro puklo od žalosti. Jadni Mađari proklinju ovu lopovsku Hrvatsku vladu koja ima ruši kuće koje su bespravno sagradili u tuđoj državi i na tuđem moru. Prijete diplomatskim skandalima, podižu tužbe na sudovima, prijete bojkotom ulaska u EU. Ja ne razumijem nas Hrvate. Zašto ne bi dozvolili Mađarima da legaliziraju svoje male kućice sa desetak apartmana izgrađene na samoj plaži? Pa to bi nam trebala biti velika čast da stanovnici EU žele ljetovati kod nas na moru, pa makar devastirali našu obalu. E jesmo mi balkanci... headbang

I na kraju, sinula mi je izvrsna ideja:
P O Z I V A M sve Hrvate, da složno krenemo u izgradnju kuća (bespravnih naravno) na francuskoj Azurnoj obali (znam jednu lijepu plažu u blizini Monaca). Nakon što sagradimo cijelo divlje apartmansko naselje, čekat ćemo bagere. Kad nam i oni dođu, trčat čemo okolo i tražiti novinare. Ko prvi nađe novinara, neka gurne facu pred kameru i zaurla: "Jebeš takvu lopovsku državu, jebeš cijelu Francusku, ovo ćemo prijaviti hrvatskom konzulatu, sve ćemo ovo prijaviti na najvišu razinu suda u Parizu, tražit ćemo izbacivanje Francuske iz EU!". Neka cijela Europa vidi da smo i mi spremni za ulazak u EU. Ako možemo od Europe kopirati talijansko školstvo, njemačke zakone i dr., zašto ne bi mogli kopirati i nešto od Mađarske? I oni su u EU, zar ne? naughty

| 07:00 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>