18.04.2018., srijeda

Kad je dejt moguć svaki dan u tjednu

Dogovorio sam poludejt s jednom ženskom s posla. Rekli smo da ćemo na kavu, ali nismo mogli reći koji dan. Kad ona može, ja ne mogu, kad ona ne može, ja mogu. Smetaju nam neki glupi sastanci, no možda uhvatimo vremena, ali to ćemo znati tek taj dan. Tako da možda odemo na kavu danas, možda sutra, a možda tek na kraju tjedna. Zato moram bit spreman svaki dan. A to je, pogađate, problem.

Kad ideš na dejt, makar i poludejt, moraš bit u najboljem ili skoro najboljem izdanju. A to nije lako.

Kosu recimo perem svaki drugi dan. Brijem se idealno isto svaki drugi, ali ponekad i treći (i to ne mora biti isti dan kada perem i kosu). Recimo da jedan ili dva dana u tjednu se sredim baš dobro; dva-tri dana sam okej, ali ne tak spektakularan, a jedan dan sam bezveze. Pritom također znam imati super hlače, ali ne najbolju košulju. Najbolju košulju spojim s hlačama iz drugog reda navale. Teško je i spojiti najbolju košulju s najboljim hlačama jer mi je i najkošulja plava, baš kao i najhlače. Tako da je što se toga tiče, najkombinacija zapravo nemoguća, samo teoretski ostvariva. Oh, kletve li! I završimo, naravno da ne nosim kul cipele svaki dan; bar jedan dan sam u nekim starijima i bar jedan dan u tenisicama.

A ako idem na dejt, moram imati čistu kosu, biti svježe obrijan, moram imati najbolji outfit i kul cipele. I sad, ako sam u situaciji da je svaki dan u tjednu moguć dejt, svaki dan moram biti u top izdanju. Svaki dan moram prati kosu, svaki dan se moram brijati, svaki dan moram biti u top obleki i top cipelama.

Srijeda je, premoren sam od te higijene, peglanja, spremanja i ušminkavanja. Koža mi je iziritirana od tolkog brijanja, kosa tako mekana da se pod prstima daje dojam paučine, a cipele me već lagano žuljaju jer sam naučen mijenjati ih iz dana u dan. Preveliki su ovo napori, prevelik je ovo stres. A ljudi kažu kako je tako lijepo biti zaljubljen.
- 08:15 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< travanj, 2018  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.