29.07.2013., ponedjeljak

Treći broj u nizu

Ima vas koji samo čitate blogove pa nemate uvida u blog-editor i nedavna unaprjeđenja. Zato mogu napomenuti da - nakon dugo dugo vremena, bar otkako sam ja ovdje - više nismo u "beta" verziji, nego konačno u konačnoj. Alfa? I sada osim ljepše i modernije stiliziranih gumbića, necrvene pozadine, imamo i sigurnosno pitanje za sprječavanje spam-postova na koje ne može odgovoriti nikakvo računalo, automatski algoritam ili što već, već samo svjesni pojedinac koji misli, dakle jest.

Pitanja su većinom laka. Ali čak i ne toliko. Evo za primjer, za objavljivanje ovog posta me čeka koliko bicikl ima kotača. Znalo je biti koji je danas dan ako je sutra ponedjeljak, koje je Ahilovo ranjivo mjesto, koliko je 2 plus 2, kako se naziva povlačenje mora i tako dalje. Ipak, ima i dosta zahtjevnijih pitanja koja otkrivaju nešto veće ambicije uprave Blog servisa kojoj su, čini se, ipak dosadili blogeri skromnih intelektualnih sposobnosti i žele ih malo-pomalo profiltrirati tako da ostanu samo najbolji i najpametniji - creme de la creme. Da baš ne može zbilja svaka budala pisati blog.

Tako me nedavno, nakon što sam otipkao žena-ženica tekst, dočekalo pitanje kojeg se ne bi postidio ni standardni EPSO ispit za najviši rang europske administracije:



Tri broja su napisana riječima, dva brojkama. 14 nije. Trideset dva nije. Na sreću, uvijek se može ponovo kliknuti "Novi post", natipkani tekst prekopirati i pokušati opet, s novim i donekle lakšim pitanjem.

Žao mi je što opet ne mogu probati odgovoriti na to isto pitanje - možda sam trebao napisati trideset i dva.

Ali općenito podržavam takvu inicijativu (malo na tragu one moje kovanice od 8,5 kuna). Pa makar pokazala da nisam kadar za blog.hr. Pravi napredak bi bilo onemogućavanje promjene pitanja - znači nema: "novi post" - odgovori na pitanje ili sori, dečko. I to sve prije logiranja. Idemo na bolje. Šteta jedino što neće još tako dugo ovaj internet.

- 14:05 - Stavi u košaricu (0) - Sadržaj košarice - Blagajna

< srpanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.