26.06.2012., utorak

Dva tjedna

To je to. Dva tjedna mi je trebalo da prebolim komercijalni neuspjeh mog prvog filma. Dva tjedna su univerzalna doza vremena potrebna za prebolijevanje... pa... ispada bilo čega.

Jedan mali, ispričala mi je frendica, 6.-7. razred, možda 8., zaljubio se u neku curu, čak su i hodali nešto, ona ga ostavila, on u kurcu, pita ujaka: "Koliko će to trajati, koliko treba da prođe bol?", a ovaj ispali: "Dva tjedna."

Svidjelo mi se to pa si sad i ja tak nekak računam.

Dva tjedna je prošlo i od mog zadnjeg "prekida" s Dalmatinkom. Njoj je bio dovoljan jedan, onaj početkom jeseni... meni ih je trebalo još jedno četiri. Nisu to bili prekidi veze, nego prekidi nadanja. Znate mene, vječni optimist. Sama si je kriva. Ak je pitam dal da se prestanem nadati, onda nek veli da.

I tak... bio sam na moru. Iz zajebancije, u razgovoru s jedinom fureštom, zavapim dal tak puno tražim ako očekujem da se tu na pustom zabačenom jadranskom otoku pojavi neka prekrasna Indijka, onak crna, ko Nicole Scherzinger, duge kose, onom točkicom i haljom... i fakat se pojavi. Ali s dečkom. To vam je priča mog života. Nije da ja ne mogu naći idealnu curu. Ali uvijek nađem i njenog dečka.

Ili sina :D

Tak vam je to. Ili imaju dečka, ili sina, ili su glupe, ili sam ja njima glup... ili su punoljetne :D
- 23:09 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

15.06.2012., petak

Apokalipsa bicikala 2013

Ovolko nismo ni o mojoj frizuri ;)

Iako je najavljeno da će prikazati 10 filmova, prikazali su samo ovih 6:

Problem biciklista 1920.

Frida Full

Krug po gradu

Kreativna upotreba bicikla

Nakon jaja, najbolje je prileć

Kako doći do fakulteta


Pa ih sad vi objektivno usporedite s draguljem iz prošlog posta :D

Ok, svi su redateljski bolje odrađeni, ali nijedan se nije uhvatio u koštac sa zvukom tj. govorom, a poante ima u tragovima... iako se koliko toliko drže zadanih tema: bicikl kao prijevozno sredstvo i kreativna upotreba bicikla.

Pobijedio je, brijem, ovaj kako do fakulteta, tako sam iz fotki skužio.


Najbitnije je da ja točno znam di su greške i nedostaci. Sljedeće proljeće se snima nastavak. Ako je ovo bila "Nova nada", ono će biti "Imperij uzvraća udarac". Sve trilogije kreću od ljubavne priče, a nastavljaju velikom bitkom na čistini. Trebat će mi 20 bmx-a i isto toliko ponyja. Snimamo s dvije kamere. Ako imate bmx, pony ili fotić, javite se, bit ćete korisni! Da, ne dvije kamere, nego fotića, malo sam se ufurao.

Samo da tema festivala bude apokalipsa bicikla!

p.s. A ak ne znate kaj bi mi poklonili, onak bezveze, iz čistog mira, može nešto u ovom stilu ;)



- 11:52 - Stavi u košaricu (4) - Sadržaj košarice - Blagajna

10.06.2012., nedjelja

Debi

Debakl. Film mi nisu ni prikazali na Pedalafestu.
Ovaj je pobijedio:
https://plus.google.com/113241143543528035540/videos

Malo im je zvuk loš, ali ajde bar imaju priču. Zaslužili su.
- 11:49 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

06.06.2012., srijeda

Masterplan

Ne znam kak se tog prije nisam sjetio. Sad kad počinje europsko pa će svi gledati tekme, e tad ja odem van! Konkurenti uz ekrane, vani samo homići i cure. Imam samo dva sata, ali poznato je pravilo: što se nije desilo u 90 minuta, neće ni u produžetku. Još kad bi se tekme igrale oko 11 navečer...

Sad kužim da su najbolji ribari oni koju ribu idu lovit u podne po najvećem suncu.
- 16:49 - Stavi u košaricu (4) - Sadržaj košarice - Blagajna

04.06.2012., ponedjeljak

Jedna dobra i jedna loša vijest

Kataklizmički sudar naše galaktike Mliječnog puta i susjedne Andromede ne može se izbjeći, ali će se dogoditi tek za četiri milijarde godina.
___________________________

Nego, film će biti loš. Da sam, recimo, samo ovo pročitao prije snimanja, eh... i malo isplanirao kadrove... ti rezovi su zajebana stvar. Ovako sam morao spašavati jump-cutovima. Baš kao najveći idiot. Ako nešto prvi put radiš, valjda bar baciš pogled na osnove. OSNOVE.

Jasno vam je da mi se sviđa reći "jump-cut".

A morao sam i drastično skratiti i pojednostaviti priču jer ne bi stala u 2 minute. I to sklepati od snimljenog. Iako je to možda i dobro jer ako film funkcionira u skraćenoj varijanti, zašto je dulja uopće bila potrebna?

Greška je i što sam se previše pouzdao u naknadno snimanje zvuka.

Ali, kaj sad, kak je - je.

Ovo je zapravo isplanirano spuštanje očekivanja. Sebe u biti i dalje vidim s kipićem u rukama. "Bez riječi sam, nisam se uopće pripremio, ali..."

- 10:21 - Stavi u košaricu (0) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2012 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.