24.02.2012., petak

Realistična prijateljica zlata vrijedi

Nije loše imat nekoga tko neće uvijek reći ono što želiš, tko će te spustiti na zemlju i smiriti očekivanja.

Lomio sam se oko jedne cure, je li i dalje zaljubljena u mene ili ipak nije, kako sad odjednom nije, a činilo se da je bila, zašto je rekla ovo, a zašto ono, ne bi to rekla da nije zaljubljena... Frendica je rekla: "Junac, bolit će to što ću reći i znam da to ne želiš čuti, ali nije zaljubljena u tebe. NIJE. Ne želim da uzalud polažeš nade i gubiš vrijeme. Ne želim da se razočaraš."

Neki dan me jedna druga cura iz polu-nazovimo-poslovnih razloga pozvala na klizanje. Ionako smo rekli da se moramo vidjeti, a ona je, evo, mislila u subotu na klizanje pa ili možemo popiti kavu poslije, a možda bih i ja bio za klizanje. Podijelio sam informaciju s prve dvije pripadnice ženskog roda na koje sam naletio i bez oklijevanja su se složile da cura želi nešto više od mene. Riješile su me svih dilemi, to je to, praktički već imam curu. Na društvenim mrežama sam "celibataire" promijenio u "c'est compliqué" (da, društvene mreže su mi na francuskom). U Saxu sam neki dan odolijevao pogledima Nede iz Feminema i neznane plavuše loših pramenova jer nema smisla upuštati se u flertove kad nemam više vremena ni za kavu; u subotu klizanje, nedjelju tko zna, sljedeći vikend možda i Sljeme, i ljeto će brzo...
Sva sreća pa imam zlatnu prijateljicu koja me spustila na zemlju: "Junac, zvala te na klizanje, ne na seks! Ima smisla da se tamo vidite, preko tjedna nikako da se uhvatite, klizalište ti je blizu... ne bi htjela da se razočaraš."

Prošli vikend smo kartali kad me jedna treća cura zvala u 11 navečer da dođem do nje s kondomima. Već sam se napalio ko svinja i htio baciti u zrak dečka, devetku i 200 zvanja, kad me najzlatnija prijateljica opametila: "Junac, kaj briješ, zvala te da dođeš s kondomima, nije te zvala na seks. Možda se drpa s nekim pa nemaju kondome, a već su goli pa im se neda oblačit. Ne bih htjela da se razočaraš. Zovi."

"Herc."
- 09:08 - Stavi u košaricu (19) - Sadržaj košarice - Blagajna

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.