01.04.2011., petak

2+1

Petak je. Nije lako naći kvalitetno društvo za izlazak. Kad je mandrak odletio na jug, znao sam da će biti teško popuniti prazninu... ali da će biti tako teško...

Prošli petak mi frend u 19h šalje poruku da se „sredim ko neki dan“. Bojao se valjda da ću ko klošar izgledati. Pa sam morao košulju obući.
Pa mu je vani prvo bilo dobro, ali ipak ne toliko da bi ga neke ženske nagovorile na čagu (a jedna se zvala Merica!! koje ime! a druga je imala tregere!! tregere!!)... pa mu je odjednom bilo dosta i totalno je popizdio jer da su oko nas sve same stare babe i te dvije opičene (Merica i ova s tregerima) i da sam ja pijan i lud... (a upravo takav i želim bit kad sam u istoj prostoriji s Madom!! Ma-dom!!)... morali smo negdje drugdje. Srce mi je pucalo. Pa smo otišli negdje drugdje. No ni tamo drugdje nije bio puno zadovoljniji, sjeo se za šank odmah do vratiju i nije htio micati čak ni pod cijenu najboljeg istetoviranog dekoltea ikad. U jednom trenutku se ipak ustao, povukao me za rukav i izvjestio da on ide, ja nek ostanem...

Ne, ne, nije lako naći kompatibilnu osobu za izlaske. Vrlo zahtjevan zadatak. Treba ti netko tko gravitira istim mjestima za izlazak, kome paše slična glazba, tko će te pratit u cugi, čagi, tko dobro svira na air instrumentima.... i s kim možeš izmijeniti dvije tri riječi u stanci dok se šaltaju pjesme ili prije neg uopće iskapiš prve dvije pive.

A ako i uspiješ naći takvog frenda, ni to zapravo nije dovoljno za idealno društvo. Treba ti i frendica. Jer 2+1 je najbolji format za izlazak. 2 lika sama za sebe izgledaju jadno i očajno - baš ko da su došli naći nekaj za jebat, a očito nisu uspjeli (a još je i problem kad jedan zbilja nađe, onda drugi izvisi solo). 3 lika su nešto bolja, ipak djeluju kao društvo - prolaze ko zajebanti. 4 lika su već lagano previše, a 5 i više pogotovo. No čim se među 2 ili 3 frajera ugura jedna ženska, to već puno bolje izgleda - intimno, a opet "otvoreno" i vjerojatno su likovi okej kad se s njima druži cura.

Od cure ne moraš tražiti ništa. (čak toliko znači da kad je imaš, možeš za 50% spustiti one kriterije za frenda).


No, dobro, petak je zapravo skroz zabavan bio. Nisam pokupio ni jedan broj, al sam ga zato dao. To je san svakog frajera - da tebe pitaju broj.

Dobro, vjerojatno se misli kad te ženska pita broj, a ne tip. Al kako sam mogao ostati hladan na: "da, da, sjećam se da si bio okej lik". A, stvarno, i on je okej lik. Znali smo se sretati u školi za jezike. Tad me isto pitao broj, ali nije nikad nazvao.

Vraćajući se doma zaključio sam da bi on možda mogao biti taj frend za van. Istina, ne znam kak čaga i kak hvata akorde na air gitari, ali... stvarno je okej lik. Možda ovaj put ipak nazove. Iako, već je tjedan dana prošlo, a još se nije javio. Ma sigurno je bio spriječen. Nije jedan onih. Ono pred dvije godine je izgubio broj, ništa neuobičajeno. Nazvat će.
_________________________

p.s. kad smo već kod air svirke, nakon dva akorda Beatlesa i Yesterday, ženska me pitala dal inače sviram klavir. To je to. Che sara - Sara.
- 08:58 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.