31.12.2010., petak

"Zdravi" ljudi

Bio sam na sistematskom. Generalni zaključak je isti kao i prije – zdrav sam čovjek. Jedino što mi je kolesterol mrvicu povišen, nekakvo e-nešto-g-nešto čudo vezano za alergije isto malo više, tlak također malo preko gornje granice (90-145) i imam nekakvu bolest kul imena na rožnici. Ali ja sam zdrav čovjek. S tim da i inače imam astmu, jasno tu i tamo moram kod zubara, a na dvije nosnice sam istodobno zadnji puta disao 1990. A kao da sam u tinejdžerskim danima imao i simptome migrene. Al ja sam zdrav čovjek.

Kak je tek bolesnim ljudima.

Strašno do kud smo dogurali. Frend pije nekakve tablete jer ima previše hormona i sa srcem mu je nešto abnormalno, frendica pak ima premalo hormona i šum na srcu koje svako malo preskače, druga frendica isto ima premalo hormona, astmu, alergiju na svog zeca i problem s disanjem kroz nos, treća frendica je doktorica pa svako malo kad je boli zub zvekne tri-četiri različite tablete pa je malo veselija taj dan, frendu fali pola kralješka i kad god zaigra neki sport iskrene zglob, slomi mišić i sl., treći frend ima astmu i žgaravicu, četvrti frend mora paziti na masnu hranu, peti frend je vegetarijanac… ali svakog od njih bi opisao ko zdravog čovjeka.

Strašno.

Kad ste zadnji put čuli da je netko umro prirodnom smrću? Svi umiru od nečega. Kolko god stari bili. Starica od 89 umrla od srčanog udara, njen muž od 93 od moždanog, ovaj od 99 od raka. Nekad su stari ljudi umirali prirodnom smrću.

Sad svaka bolest mora imati ime, svaka smrt uzrok, svaka bolest lijek i sve se moglo izliječiti „da se otkrilo na vrijeme“. Ali rijetko se otkrije na vrijeme. Uglavnom ste vi krivi jer niste išli na sistematske. Ako ste bili na pregledu, nisu napravili baš tu pretragu. Ili niste htjeli dati miljon kuna za taj pregled.

Treba uvesti staru kinesku praksu. Svaka obitelj ima svog doktora koji se brine da su svi zdravi. Kad netko oboli, doktor prestane dobivati plaću jer nije radio svoj posao.

Ukinuti idiotska izdavanja za zdravstveno. Svaka obitelj ima svog doktora, nek izdvaja 10% svojih prihoda za njegovu plaću (jedan doktor se može brinuti za više familija). Ako netko oboli, nema plaće taj mjesec, ili je ona manja, ili je ista, ali liječnik plaća sve lijekove, pretrage, stakla za naočale i sl. Ako su svi zdravi, na kraju godine bonus…

Kapitalizam, bejbe! Samo treba stvari dobro postaviti u startu.

- 10:22 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.