16.11.2010., utorak

Seks sve prodaje

Ne smijem ništa reći protiv žutog tiska. Jer moram priznati da uživam u mogućnosti da nekoliko puta dnevno mogu poklikati nekoliko foto-vijesti kak je nekoj ženskoj ispala bradavica, kak se ova sunča gola, kak ona i u 50-oj može tajice furati, kak ova ima ubojiti dekolte, kak ona ima dupe koje je zasjenilo i Kim Kardashian, ova se prošetala gradom u prekratkoj haljinici i sl...

(Meni su zgodne Kardashianke, moram to ovdje naglasiti.)

Puno mi je ljepše na takvim stvarima gubiti vrijeme... nego na dosadnim "ozbiljnim" vijestima ili uvijek jednim te istim sportskim ili možda na crnu kroniku - meni najbesmisleniju i najnepotrebniju novinarsku rubriku.

Ako vijest/post ima fotki i iz naslova/linka se da naslutiti da ima veze s nekom ženskom - ja klikam.


Jučer sam pogledao skoro cijelu epizodu Večere za 5 samo zato kaj se ovaj tjedan tamo natječe 5 manekenki. Nisam mogao prestati gledati, promijeniti program. A nije da su nešto svemirski zgodne. Normalna top-model ljepota.

Mene je lako kupiti. (ženska je zapravo sasvim egzotičnu večericu napravila.)

Hrvatski top model mi je utjelovljenje idealnog tv programa. Polugole klinke se prešetavaju i poziraju pred kamerama... a ja se ne moram osjećati perverzno jer to gledam... emitira se nedjeljom u 20h, možeš bez ikakvih neugodnosti gledati u društvu ukućana, sve legalno, jedva da i Crkva može naći neku zamjerku...
Za mene je Top modelom televizija dosegnula vrhunac i ispunila svaki svoj smisao.

(A pare stavljam na Andreu. Kaj vi velite?)
- 14:00 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.