23.03.2010., utorak

Posljednje upute

Hoću u poruci nešto napisati pa mi treba poznati ljubavni par, a da nisu Romeo i Julija.
Ross i Rachel su mi pali na pamet, ali bezveze su oni i njih više možeš posprdno koristiti.
Harry i Sally? (Kad je Harry sreo Sally)... al taj film nisam ni gledao, nit mi zvuče dovoljno...
Iz filmova s Tom Hanksom i Meg Ryan se nemrem sjetit nijednog imena.
Superman i Louis Lane? Nije to to.
Zameo ih vjetar, Casablanca... ne znamo kak se zovu, a čini mi se da su tu u pitanju uglavnom nesretne ljubavi... dobro, ni Romeo i Julija nisam nešto sretno skončali.
Oni iz Titanica? Ni za njih ne znamo kak su se zvali...
Neka knjiga? Tko je na kraju Hermionu kresnuo? Harry Potter ili onaj crveni?
Nema niš... ali mora biti... nešto sam zaboravio... mora bit još neki univerzalni poznati ljubavni par...

Pa nije valjda da su Romeo i Julija jedini par imena s kojima možeš aludirati na romantičnu vezu?

Ak niš ne nađemo, morat ćemo izmislit nešto... Junac i Kneginjica? Hm...

Četvrtak se bliži! Ovo su posljednje upute. Znači, od 19h (do min 21h), Portal, Tkalča.

Portal

S crvenim je označeno najvjerojatnije mjesto sjedenja. Ova manja crvena mrlja je alternativa. Ako ni tu neće bit mjesta (al vjerojatno hoće, zato sam i izabrao četvrtak), onda tko zna.

Tražite ovu majicu:

majica

ili papire na stolu...
...ako već najbolja frizura u gradu neće biti dovoljna sama po sebi.

Možda dobijete koji stih kao posvetu, a možda upadnete u gramatičku repku (svaki jezik će imati tri reprezentativca, minimum je 1/100). Dosad je jedan dolazak potvrđen. Iznenadite me.

Neću se brijat do četvrtka. Bit će taman četvrti dan. Idealno. Tuširat se isto neću do četvrtka. Savršeno. Kad feromoni krenu... neću morat prstom mrdnut... a pičke padaju!

- 22:59 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.