08.03.2010., ponedjeljak

Visoko inteligentni milje sa smislom za humor

Ovo je 296. post. Još tamo od 270.-og odlučio sam prihvatiti jednu od mnogih ideja iz Mandrakove rubrike "Naš kaj bi ti trebao napraviti...", i povodom 300.-og posta organizirati "Večer s Juncem". Zamisao je da si vi isprintate vama najmiliji post i ja vam ga potpišem, možda uz kakvu posvetu... popimo kratku i to je to.
Oko 290.-og posta došao sam na ideju da uz potpisivanje postova provedem i prve gramatičke kvalifikacije. Dakle, osim što ćete dobiti posvetu uz post, ispraznit čašicu, riješit ćete i par zadataka iz jezika u kojem predendirate na velike olimpijske dosege pa ćemo vidjet jeste li kapacitet ili niste. Nabavit ću testove za 2. i 4. stupanj iz franc., španj., tal., njem., možda čak i švedskog. Za svaki jezik u repku ulazi po troje najboljih, uz uvjet da minimalni broj bodova mora biti 1,5/100.
No, s obzirom da mi je popularnost manje nego ikad, popustio mi je entuzijazam pa se zadnjih dana nećkam... al, kvraguisve, tko će čekat 400., sadilnikad! Drugi četvrtak, 18.3., od 19 do 21 sat, prve kvalifikacije za gramatičku reprezentaciju! Gdje, saznat ćete na vrijeme.


Mogli ste skužiti da me u zadnje vrijeme obeshrabruje prosjek od 5 komentara po postu i jedva 40 posjeta dnevno. No shvatio sam koji je uzrok toj nezavidnoj statistici.

Pišem tekstove kakve bih i sam volio čitati. Lakonotne, ne preosobne, dovitljive... s humorom kakvom se volim smijati. Dakle, pišem postove za sebe (i čitatelje nalik meni). A ja sam takav kakav jesam; lijep, zgodan, IQ 145-160, duhovit. Takvi su i moji čitatelji.

Prirodno je da nekome s karakteristikama ispod navedenih granica ovaj blog neće biti zanimljiv, niti tekstovi smiješni.

Zato brojka od, recimo, 25 redovitih čitatelja uopće ne čudi. Kad pogledate postotak populacije s IQ iznad 130, s visoko sofisticiranim smislom za humor... većem broju se ni ne možete nadati (sjetite se samo filtracije ženskog fertilnog stanovništva kad smo tražili idealnu partnericu, ovo su slični omjeri)...

Ne čita vas puno ljudi? Ne nalazite puno blogova koji vas svakodnevno oduševljavaju? Velika je vjerojatnost da ste moj tipičan čitatelj; lijep i ekstra pametan.

- 15:38 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.