14.02.2010., nedjelja

Izbornik gramatičke repke pred prvim pravim testom

Vjerni čitatelji, napeta su vremena... presudna! Vaš idealni bloger u utorak ide po certifikat koji bi mu dao legitimitet za samoimenovanjem gramatičkim izbornikom. Nešto sa padežima ne štima. Legitimitet za samoimenovanjem gramatičkog izbornika. Zapravo izbornika gramatičke repke. Legitimitet da bi se mogao imenovati izbornikom gramatičke repke.

Idem polagati francuski DELF B2. Iskreno, mislim da nisam na tom nivou. No, navodno su i lošiji oratoratelji, oratoratioci... govornici... to položili i veli ženska da s usmenim ne bi trebalo biti problema i kad zbrajam koliko mi bodova treba, ne čini se to uopće tako nemogučom misijom. Al izašao sam ja iz tih spika s ispitima, pismenima, usmenima, tremama, živciranjima...
I k tome mi se još dozlaboga neda sad učiti, viježbati... ko da nekaj jedan vikend može promjeniti. B2 je kao 640 sati učenja francuskog, a ja sam na, recimo, 480. Dobro ako se uzme u obzir da sam specijalno talentiran za gramatiku (to smo zaboravili u prošlom postu, ipak za nešto jesam posebno talentiran), možemo mirne ruke dodati još 400 sati pa sam na 880. No, vokabular mi je užasan, a pogotovo ovaj koji se na B2 traži; kompleksne rečenice, sinonimi i sl. - tako da možemo mirne duše oduzeti 300 sati. Ispada 580. Ako uzmemo u obzir da ekipa koja ocijenjuje nije toliko stroga... bit će na knap.

Ne želim past samo jer sam dao tolke pare (600 kuna ispit, 100 jer moraš biti ćlan Alijanse, vjerojatno 240 za kratke pripreme) + dan godišnjeg (ne bi li bilo logičnije da se ti ispiti održavaju subotom?).

Nisam pod ovakvim stresom već dugo bio. Živćan sam i čekam taj utorak jer neda mi se niš, ni tih par fensi veznika naučiti na pamet, ni tih par fraza za pisat pismo... a pogotovo mi se neda razmišljat o temi nacionalnih stereotipa koja bi mi mogla doči na usmenom. Ako imate par misli, neko razmišljanje, argumentirani stav na tu temu (kako su nastali stereotipi, zašto su stereotipi i predrasude većinom negativni, postoje li pozitivni, imam li ja predrasude, koje je moje mišlijenje, i sve u tom stilu), bilo bi krasno kad biste podjelili sa mnom.

Kad bih bar francuskim pravopisom vladao tak dobro ko hrvatskim...
- 17:03 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.