09.02.2010., utorak

Uvjetovana reakcija

Ne znam jeste li gledali The Office kad je Jim na Dwightu proveo eksperiment uvjetovane reakcije. Svaki put kad bi palio, gasio ili restartao Windowse tj. kad bi se čuo onaj prepoznatljivi zvuk Windowsa, Jim bi Dwightu ponudio bonbon, ovaj bi pružio ruku i uzeo ga. Nakon par dana Dwight je povezao zvuk Windowsa s bonbonima i na kraju, čim bi ga začuo, sam od sebe pružio ruku za bonbonom.

Fiziolog Ivan Pavlov je prvi objasnio uvjetovanu reakciju. On je ustvari na psima htio istražiti nekakve naslijeđene reflekse vezane uz lučenje sline kad okusi hranu, no to mu nije uspjelo jer pas je počeo sliniti čim bi vidio čovjeka kak mu nosi hranu.

Sestra mi je nedavno dala nekakve bonbone za cuclanje. Stavio sam ih u auto i skoro svaki put kad bih sjeo u auto, uzeo bih si jedan bonbon i cuclao. I stvarno su fini bili. Ispočetka slatkasti, a kasnije limun-kiselkasti. Nakon tjedan dana, čim bih se našao 3 metra od auta, već su mi počele sline curiti i u ustima se javljati taj slatko-kiselkasti okus... Navuko sam se. Al navuko se i frend koji ih je samo jednom okusio. Pokupim ga kad idemo na nogomet. Na povratku sam ga ponudio bonbonom. Oduševio se. Sljedeći tjedan čim je sjeo u auto, pitao je za bonbon, rekao je da je cijeli tjedan guštao kak će si u ponedjeljak maznuti taj bonbon.

Image and video hosting by TinyPic

Fakat su čarobni. Vidiš, trebao sam ih čuvati za ženskice. Da se zažele ponovno „provozati“ sa mnom. Oujeeea!

Sad mi se cuclaju bonboni. Moram do auta.

- 14:13 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.