05.02.2010., petak

Lift-finta

Sam ja ovdje spomenuo lift-poslužavnik koji imamo u firmi? Naručiš prek telefona iz restorana kavu, teta stavi kavu u lift, ti odštetaš na svom katu do lifta, pozoveš lift i uzmeš kavu. Mali je lift, stanu dvije tacne. Jedna od top 5 stvari koje postoje u firmi. Top 5 inače čine: taj lift, rolete na prozorima (slika dizajna bloga gore), čudo za ljepit setotejp (slika dizajna bloga desno), uništavač dokumenata (ono kaj papir reže u rezance, nije u funkciji, nisam ga još ni vidio kak radi, ali i ovako iskopčan iz struje djeluje moćno). Petu stvar zasad nemam.

Sjećate se one cure kojoj sam upao s onom forom s faxom, nekad-darkerica-sad-Beyonce, kak ste je prozvali. Skužio sam nedavno da je počela ići po kave svako jutro na lift. Sreo sam je jednom, bila je s frendicom... nekaj smo petljali s kavama i čajevima pa smo mirišali jel to jabuka-cimet da ne uzmem krivi. Od tad nikako da se opet sretnemo. Sve do jutros. Pozdravila me sa "Eeej!". Čekali smo kave zajedno sigurno 5 minuta. Nekad je gužva, nema puno mjesta u liftu, načekaš se. Pričali smo malo o liftu. Neobično dugo smo čekali. Čudila se. Čudio sam se i ja. Nakon par minuta izrazitog čuđenja, njene su se kave konačno pojavile. Ali od mojih još ni traga ni glasa. To je stvarno čudno bilo. Uzela je svoju tacnu i uz pozdrav otpirila. Za par sekundi nestala je s vidika, a ja sam otišao do svog ureda - konačno naručiti kave.

A mislio sam da ćemo na cugu tek 2013.! Ha! 2011. se smiješi!
- 11:30 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.