19.10.2009., ponedjeljak

Najzgodniji u firmi

Bila je srijeda. Negdje oko dva sata popodne. Penjem se štengama u firmi. Ususret meni dvije ženske, 32-34 godine, visoke, zgodne. Mimoilazimo se. Više pažnje posvećujem desnoj. Lijeva pozdravi. Malo se zbunim, ali uspijevam mutavo odzdraviti. Par štengi kasnije, desna govori lijevoj: „Ovo je najzgodniji tip kojeg sam ovdje vidjela.“
Možda niste dobro pročitali: „Ovo je najzgodniji tip kojeg sam ovdje vidjela.“

Dakle, od strane nepristranog sudačkog tijela proglašen sam za najzgodnijeg u zgradi. Mislim da nikakve dodatne riječi nisu potrebne.


Da, zlobnici će reći da je to rečeno s ponešto drugačijim (podrugljivim) tonom: „Ovo je najzgodniji tip kojeg sam ovdje vidjela.“, ali neosporiva činjenica je da me samoinicijativno pozdravila, a time svi pokušaji opovrgavanja tvrdnje navedene u drugom odlomku ovoga posta postaju bespredmetne.


Ne moram vam govoriti koliko mi je samopouzdanje naraslo. Skupa s egom. Do kraja dana firmom sam hodao kao pijetao. S blaženim osmijehom na licu. Odjednom sam primijetio kako se sve cure zacrvene kad sam u njihovoj blizini. I odmah im je vruće.

Dan-dva kasnije, neku ženskicu zašprehavam na ručku, navečer se s tuluma vratim s brojem. U pravu ste, došlo je moje vrijeme. Junčeva era neka započne!

- 21:13 - Stavi u košaricu (13) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.