Diversity

utorak, 15.03.2005.

Nakon svega

Kao što se i vidi, tek sm počela pisati svoj Blog. Ovo smo dobli kao zadatak u školi, ali nije baš lako raditi nešto za što nemaš smisla (kao npr. ja za pisanje ovoga). Ovo bi trebala biti kao neka vrsta dnevnika ili jednostavno, izražavanje svojih misli itd., ali problem je što ja to ne mogu. I inače nemogu reći ono što mislim (u zadnje vrijeme napredujem) i nikad nemam inspiraciju za pisanje lijepih i zanimljih tekstova, kao što ih ima ovdje na blogu. Ne znam o čemu bih pisala i kako bih ga uredila, ali ću se potrudti da bude zanimljiv (ako je to moguće- budući da ga ja pišem). i da... zaboravila sam napomenuti da moj dragi profesor to sve u školi čita, pa kako da pišem o nečem zanimljivom i sebi kad znam da će on to vidjeti, a sama pomisao da pišem dva bloga istodobno me ubija, dosta mi je da i ovaj, jer stvarno nemam inspiraciju za dva. Mene samo zanima kako svi drugi mogu napisati nešto zanimljivo, jer kad sam čitala tuđe blogove, jednostavno su odlični i zanimljivi, a neznam od kud im ideje. Sad stvarno ne znam što bih više rekla, pa... Idem ja...

- 22:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #