Magistrale

Neka me nedostojnog vetar obavije,
Žalbo crnih ptica i tužne pohvale,
Nekoga sveta teške sene pale.
šta je to što se u dnu pesme krije?
Lepi moj dane s dušom elegije,
Tražim početak, sjaj i sate stale
Kad su ti dve tužne ptice večnost dale
Pred vratima iza kojih prostor gnjije.
Tu izgubljeno sećanje, pustinju hrani.
I kraj vatre kojom ne hrane se dani
Zakopani lelek i nenađeno blago stoje.
Ljubavi moja mrtva, a ipak živa,
O sve što prođe večnost jedva biva
I nema mene, al ima ljubavi moje.

BRANKO MILJKOVIĆ

25.06.2006. u 19:32 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Glazba
modrih
nevidljivih
sfera.



Ja
snivam.




...Čovjek ostari kad prestane sanjati
A sanjaš li još ti?...

Linkovi

Uči me, majko, karaj me cerek

Blog.hr

Forum.hr

Sarajlije.com

Bijelo Dugme.net

Moja Jugoslavija

Marxists

Đorđe Balašević

Denis Latin

o meni

Odakle sam:
Kvarner
Hobi:
Muzika, poezija, čitanje, internet...
Znak u horoskopu:
Djevica
Politička pripadnost-aktivnost:
KP
Karakter:
Perfekcionist
Što vas je najviše razočaralo:
Prolaznost života
Klub za koji navijate:
Zvezda, Željo, Borac.
Omiljeno doba dana:
Zora
Dan, mjesec, godišnje doba:
Subota, maj, proljeće
Cvijet:
Jasmin
Boja:
Tirkizna
Životinja:
Delfin
Metal:
Bijelo zlato
Oružje:
Muzika
Slovo:
A
Broj:
19 i 27
Strana zemlja:
Rusija
Strani grad:
New York
Povijesna ličnost:
Tito
Nauka:
Astrologija i numerologija
Filozof:
Marx
Pisac:
Miljenko Jergović
Knjiga:
Razgovori s Bogom
Glumac:
Dragan Bjelogrlić
Glumica:
Milena Dravić
Film:
naš: Nebeska udica i strani: Nebesko plavetnilo
Vrsta muzike:
nemam ograničenje u vrstama muzike
Pjevač (i kantautor):
Đorđe Balašević
Grupa:
Bijelo Dugme
Kompozitor:
Goran Bregović
Piće:
Pepsi
Jelo:
Bosanska
Volim:
Volim ljubav
Ne volim:
Ljude koji svjesno mrze
Životni moto:
«Sreća voli hrabre.»

Makedonski (i dr.) narodni pesni

Uči me majko karaj me

Uči me mamo karaj me
kako da ja zemam Liljana
Liljana moma ubava
Liljana bela i crvena,
Liljana tenka, visoka,
Liljana siten bosilok,
(Liljana cveće šareno)
Liljana edna na majka

Učam te sine karam te
(kako da ja zemiš Liljana)
povikaj trista majstori
napravi češma šarena
navrati voda studena
site selani ke dojdat
i Liljanini drugarki
em site kaleš nevesti
belkim Liljana ke dojde.

Posluša Stojan majka si
povikal trista majstori
napravil češma šarena
navratil voda studena
site selani dojdova
i Liljanini drugački
em site kaleš nevesti
kučka Liljana ne dojde.


Zajdi, zajdi

Zajdi, zajdi, jasno sonce,
zajdi, pomraci se,
i ti, jasna le mesecino,
begaj, udavi se.

Crni goro, crni sestro,
dvajca da crnime,
ti za tvojte lisja, le goro,
jas za mojta mladost.

Tvojte lisja, goro sestro,
pa ke se povratat.
Mojta mladost, goro le sestro,
nema da se vrati...

Dimitrijo, sine Mitre

Dimitrijo, sine Mitre,
majkino jedince !
Pet godine, sine, legam.
Nesi me pitaja,
nesi me pitaja, sine:
Odsto, majke, legnas ?

Dimitrijo, sine Mitre,
moja ziva rano !
Zar ne vidis, sine Mitre,
da te zena vara ?
Ako, majke ! Ako, majke,
barem je ubava !

Lijepa Janjo

Na cilom svitu od sto milja
Lipote takove ni
Kao što bješe lijepa Janja
Ribara starog kći

U grad je tad na kratko stigo
Gospodin lijep i mlad
Poljubio Janju i ostavio
A što će jadna sad

Tek stari ribar mrižu diže
Al ribe tamo ni
Već u mriži mrtva leži
Ribara starog kći