Judita na Antipsihoticima




Zapaljena


Nema tog xanaxa
Da me tješi kad sama sam
Lažem da jaka sam
Da brza kao šaka sam

Ali i ja imam svoje tajne
Volim da me primiš s bedra
Dok na tebe sjednem
Kao u stilu daddy, tatice
To pali me čak ako si mlađi od mene
Primi me

I ja imam strahove i ja poznam strahove
Povraćala sam krv
Tješi me
Dragaj mi kosu
Ljubi mi suze
Zar tako strašno je
Ako palim se na tebe

Suze iz očiju
Kao mokro iz moje pičkice
Na tvoje traperice

Moj svijet je stvoren slomljen
Možeš sakupiti s poda šljokice
Sjajnu prašinu

Tvoje riječi su mirne kao valovi,
Školjkice


Trljam nogice u deku
I duboko dišem
Hoćeš li doći bliže?

Hoćemo li zajedno razbiti staklo?
Htjela sam vidjeti krv
Ali sad tebe želim više.


Dying Lil Peep

07.01.2021. u 16:06 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2021 (2)
Siječanj 2021 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mi, milosrdnošću našom,
Ljutmila z murske zemljice,

Judita na antipsihoticima,
Frustrirana PTSP-ovka,
Gospodarica zvjeradi,
Sveta Prokleta,
Nadrkana Jebačica™
Madlove
Žena mecena

Lutmila Gangsterka,
naravno
...

24 godine ljubavi i prokletstva
među valovitom kosom
blaženoga vijeka (smrti).