petak, 17.03.2006.

Volim nogomet...

Napokon petak. Juuhhhuuu..Jest da radim sutra, ali nema veze, petak je. Večeras idem u Dom sportova na 20 godina BBB-a, mislim da bi moglo biti zanimljivo, iako ja osobno nemam veze s Boysima.
U biti,navijam za Hajduk, ali kako sam u Zagrebu već sedam godina, zavoljela sam i Dinamo. Ali nekako mi licemjerno zvuči malo navijati za jedan klub, malo za drugi, tako da sam ostala vjerna Hajduku. A što se tiče Boysa, među njima imam jako puno dobrih frendova i uz njih sam do kraja zavoljela nogomet. Mislim, bio mi je uvijek drag, ali nisam bila tip koji bi odjurio kući odgledati tekmu. Sad i to radim. Istina, ne da mi se gledati apsolutno sve tekme na tv-u, ali dosta ih volim odgledati.
Volim i ići na tekme, ali to mi je malo bed u Zagrebu, jer mi opet izgleda licemjerno recimo navijati za Dinamo na njihovom stadionu, jer recimo igra s Kamen Ingradom. Zato odem na tekme naše repke.
Vidim da dosta medija piše o Boysima i njihovoj ljubavi prema navijanju i subkulturi navijača. Ja sam čak mislila pričati s raznim grupama navijača i nekad u životu napisati knjigu o svemu. Mislim da ima divljaka među njima, jasno, i nisam za sva ova sranja koja vječno rade, ali imaju jako zanimljive priče sa gostovanja.
Mislim da idem u Njemačku na Svjetsko. Jedva čekam, trebali smo ići na Europsko u Portugal, pa smo u zadnji trenutak zafrkli sve. Zato ove godine moram ići, doduše nemam kartu za nijednu tekmu, ali idem...
Ovo je ipak najbliže nama, šteta bi bilo to propustiti. A i starim, sljedeće svjetsko bit ću starija, tko zna, možda se do tada ludo zaljubim, udam i rodim. Možda, mada mi to zvuči dosta nevjerojatno...
Zašto? Pa zato što već neko vrijeme nisam upoznala nekog tko me toliko zainteresirao. A i problem je to kad radim cijeli dan, pa samo poslovno upoznajem frajere, među kojima, priznajem ima pokoji zanimljivi primjerak, ali ne mješam zadovoljstvo i posao. Barem ne za sada. A kad sam slobodna, tada sam okružena ljudima koje otprije znam. Kad idem vani, onda mi se ne da gledati frajere, jer se tada zabavljam....
A i bolje mi je samoj, svi moji sretno zaljubljeni frendovi su prekinuli veze u posljednjih mjesec dana. Kao da su svi poludili. Ljudi prekidaju duge veze, baš ih je puno puklo. A i svi su nekako razdražljiviji, živčaniji...
Kao da je zadnjih mjesec, dva nešto u zraku. I ja sam inače totalno mirna osoba, ne dam se lako iživcirati. Ali u zadnje vrijeme, ne znam. Češće me pukne neko lošije raspoloženje. Istina, traje 20 minuta po danu, ali nisam navikla na to. Inače sam uvijek dobre volje. I sad sam dobre volje. Trenutno ništa ne radim, od tri do sedam večeras mi traje ludnica na poslu, a onda se nadam da ću to do tada riješiti i stići na vrijeme u Dom sportova. A danas je i sveti Patrik, moj dragi praznik...Volim Irce, oni su mi jako dragi ljudi, i imamo sličnu (ako se to može tako reći) povijest. Ali neću sada o njima.
Dobar provod svima koji danas ide u život....uživajte

- 12:31 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Eto i mene....

- Tu sam samo da pišem...sve i svašta..bez logike, opravdanja i posebnog razloga...

Što ja tu radim?

Pišem...Sve što mi padne na pamet...A svašta mi padne....Samo se moram uigrati u to da na netu pišem svašta...Pa vi kako hoćete, čitajte ili me preskočite....

odbrojavač

Free Hit Counter
Free Hit Counter