četvrtak, 26.10.2006.

Kako je moja sestra naučila štedjeti

Jesam spomenula da mi je sestra dobila posao u struci?
Plaća solidna, jest da je kod privatnika, ali kaže da je šefica ok, skraćeno radno vrijeme (u toj struci to je normalno), uglavnom, zadovoljna je.
Poznavajući svoju sestru, nisam očekivala da će ikoga počastiti kada dobije prvu plaću, ali mislila dam da će sebi dati malo oduška. Svaka mlada djevojka zna potrošiti na sebe, pogotovo kada nemaš svoje novce, a svašta ti treba.

Mojoj sestri štednja nije nikad bila jača strana. Ta nije mogla uštedjeti ni za gaće.
No, evo sjela je prva prava plaća.
Nismo se vidjela 2 tjedna, i zanimalo me jeli si šta kupila.
Nekakav prsluk. Zapravo, sviđao joj se jedan drugi, ali taj je bio 300kn.
Ma, nemoj! Kako sada novac ima veću vrijednost. Prije nije bilo neobično da kada joj mama kupi majicu za 300kn ona nju ubaci u Domestos ili izreže (a mama dobije omanji živčani slom), a sada ne bi kunu za kunu mijenjala.

Došla sestra poslije kod mene i žica me nekakav parfem.
Reko' nemam, pa kupi si, imaš sad svoje novce.
A ne! Čeka SNIŽENJE u Refanu.
Nisam mogla vjerovati! Jel nije Refan sam za sebe dovoljno jeftin, već se i sniženje čeka. A dok ju je mama financirala imala je kozmetike za koju ja nisam znala ni čemu služi.

Samo malo, nisam ja za nekakvu rastrošnost i život iznad svoga standarda, al počinje me podsjećati na pokojnu babu koja je „sjedila“ na novcima, a hodala okolo u dronjcima (doslovno) i svađala se s mojim starim jer joj je „ukrao“ malo ogledalo.
Nadam se da će se kasnije malo opustiti. Ako ne, barem će postati odgovornija.

- 09:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>