petak, 28.07.2006.

Knjige

Ljeto je, pa ljudi čitaju više nego ostatak godine. Treba, jelte, ubit vrijeme na plaži. I sama sam takva. Mislim da bih podivljala da nemam knjigu na plaži. Poseban mi je gušt čitati na plaži. Ali nisam sezonski čitač. Čitam cijele godine.
Obožavam knjige.
Ali nemam jedan žanr koji volim. Šaram po žanrovima po razdobljima.
Trenutno sam u razdoblju američkog juga. Radnja se odvija na američkom jug. Teta koja radi u knjižnici ih zove „knjige o ničemu
Preporučam:
„Boja purpura", Alice Walker“ i
„Pohane zelene rajčice“, Fannie Flagg
Po obadvije knjige je snimljen filma, ali knjige su puno bolje. Ako sam pročitala knjigu, ne želim gledati film, uvijek se razočaram filmom.

U srednjoj školi sam imala fazu povijesnih. To već godinama ne čitam, ali
Preporučam:
Sve od Zagorke
Tomovi „Katarina“, „Marijana“

Zadnje vrijeme mi je omiljen žanr koji ja zovem „temeljen na činjenicama“. To su knjige koje su pisane godinama i za koje se autor naistraživao. Npr. planetarno popularni „Da Vinciev kod“, Dan Browna, „Povjesničarka“, Elizabetha Kostova, ali
Preporučam:
„Anđeli i demoni“, Dan Brown
Meni osobno bolja od „Da Vincievog koda“, ima „fantastičnih“ ubojstava.

Svega sam par čitala triler knjiga.
Obožavam takve filmove (zapravo, samo takve i gledam). Posebna poslastica su mi serijski ubojice. Ali jednostavno ne znam zašto ne čitam takve knjige.
Preporuka:
„Sakupljač kostiju“, Jeffery Deaver
I po toj knjizi je snimljen film, knjiga puno bolja.

Imate svoju omiljenu knjigu? Meni je to od Frank McCourt. Toliko mi se svidjela da sam ju kupila. Autobiografska knjiga pisana očima djeteta o jednoj irskoj obitelji. Za plakati i smijati se istovremeno. Volim knjige koje me šokiraju.
Ako niste, svakako pročitajte, nećete požaliti. I NE gledajte film.

Znam se ja nekad zaletiti i u chik-lit. Hrpu sam ih pročitala, pa su me se već ogadile. Skužiš da su sve na isti kalup.
Preporučam:
„Vrag nosi Pradu“, Lauren Weisberger (snima se film) i
„Amandino vjenčanje“, Jenny Colgan

A sada što ne čitam:
Paula Coelha. Ne znam zašto. Imam neku averziju prema njemu. I bojim se da mi se neće svidjeti.
Ne volim SF.
Prezirem sladunjave ljubiće, rig, rig.

Odlazim na more slijedeći tjedan, i vučem torbu knjiga sa sobom. Ne znam još koje.
Dajte preporuke.

I pročitajte nešto dobro ovo ljeto!

- 12:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.07.2006.

Ako ćemo dijeliti ljude na one koji imaju sklonost umjetnosti ili sportu, ja sam uvijek bila sportski tip.
Nema sporta kojim se nisam bavila (lažem, ima), ali nakon početnog oduševljenja brzo mene prođe volja. Zainteresira me nešto na par mjeseci i onda, doviđenja đaci! Nakon što, naravno, pokupujem svu opremu koja mi treba. Najviše što me do sada držalo je tea-kwon-do. To sam trenirala par godina, i jako mi je dobro išlo, ali morala sam odustati. Bila sam rastrgana na previše strana i morala sam birati između. Posla-izlazaka-faxa-sporta. Žrtvovala sam sport.
Kasno mi je danas za nekakve profesionalne vode, a niti me je to kada zanimalo, ali baviti se sportom rekreativno uvijek je dobrodošlo.
Unazad dvije godine nisam guzicom mrdnula. Zadnje me je prije 3 god. Uhvatio biciklizam. Kupila ja i novo biciklo i s prvom kišom odustala. Poslije nisam ni sijela na njega.
Ovo sada pišem, jer me ponovno uhvatilo „sportsko nadahnuće“. Ovaj put su u pitanju role.

Nemam pojma zašto ja nisam prije rolala?!
Sjećam se da sam kao klinka imala koturaljke, se sjećate toga?! ( Pogledaj sliku) Role vulgaris. Nije mi to tada išlo bog zna kako, stalno mi je noga ispadala iz onih remenčića, a one s cipelom su imali samo oni kojima su starci u Njemačkoj. Pošto to koturaljkanje nije bilo ni najmanje jednostavno, ja i prijateljica smo se dosjetile bolje namjene tih koturaljki. Kolica za lutku. Staviš lutku u sjedeći položaj na koturaljku, zavežeš za koturaljku da ne ispadne, privežeš špagu na koturaljku i furaš ulicom. I, što je najbolje, odmah imaš dvoja kolica.

Jučer sam prvi put stala na role. E, što je to dobro!!! Ispočetka sam bila malo nesigurna, ali kasnije mi je sasvim solidno išlo. U sat i kusur što sam se vozila nisam ni jednom pala. Al me jutros bole prepone. Ne mogu nogu preko noge prebaciti, a hodam ko' da sam bure jahala.
Išla sam jutros pod gablecom pogledati role. Kupujem ih popodne (mada znam da će „plesati“ samo jedno ljeto)!!!


- 11:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.07.2006.

Stari godišnji je ispucan

Vratija se Šime s mora. I „Šimi“ je već pun nos svega, rado bi vratija opet. Prvi dan na poslu i ozbiljno razmišljam da budem domaćica.

Prvo da podnesem izvještaj kako je bilo u svatovima:
Odvratno je ići u svatove dok je vani +35C još kad uz to imaš dužnost pa ne možeš zgibati. Fala Bogu pa je prošlo! Mislila sam da ću umrijeti od vrućine.
I, da, morala sam ići na frizuru da mi dignu ovu moju grivu, jer bi mi bilo još gore. Ženska mi je tri puta radila frizuru. Na kraju sam izgledala ko Jovanka Broz,nono al nisam imala srca više žensku maltretirati.

Samo sam čekala da ti svatovi završe i da idem na more.
Bilo je kratko ali prekrasno. Poslužilo me i vrijeme i priroda. Zašto priroda?!
Sjećate se kako sam kukala da u svom novom lijepom bikiniju imam male sise? Sise su mi prije menge natekle ko nikad, pa sam baš bila zadovoljna svojim izgledom u cijelosti.dead Ali nije me imao tko gledati (muža ne brojim), jer na našoj maloj plaži su samo babe i djeca.
Baš sam se lijepo odmorila i malo udebljala. Sve novce koje smo ponijeli smo zajelinjami. Samo smo po večericama hodali.

Kolegica mi otišla na godišnji odmah poslije mene. Sada nemam s kime igrat jamb. Cijeli mjesec imam samo „ugodno“ društvo moje šefice.
A onda idem opet malo močit guzu.

- 12:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>