Meaning of Life

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari ili bez njih, to je pitanje.

Opis bloga 
Moj blog nema neku višu svrhu. Njegova primarna svrha jest da se ja malo maknem od učenja, jer mi se već počelo mutit u glavi...

Savjet dana 
Ljudi slušajte Dire Straits!

Treba izlaziti dok smo još mladi!

 Linkovi
Sredstvo izražavanja
Drugo sredstvo izražavanja
Informiraj se
Sve što je potrebno jednom internautu

 Mala zrnca mudrosti
Slušaj svoje srce. Ono sve zna!

Bolje biti pijan nego star!

Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!

Sve što ti se dogodi jednom, može se više nikad ne ponoviti. Ali sve što se dogodi dva puta, dogodit će se sigurno i treći put.

 18.05.2004., utorak

Đomba moj

Ovako je izgledao moj Đomba, Bog mu grijehe prosti! Evo danas vidim nešto u Večernjaku o kućnim ljubimcima i sjetim se na mog Đombu. Bio je zlatna ribica i nije se baš puno naživio, ali ne zbog toga što nisam pazio na njega nego mu je takav rok trajanja. Zamisli da ti je prosječni životni vijek jedna godina… e tako je bilo s mojim Đombom. Dobio je ime po Mirzi Đombi, po našem najboljem igraču u Portugalu na svjetskom rukometnom prvenstvu gdje smo by the way bili prvi (ako netko slučajno ne zna). A to što se radi s tim životinjama to, u najblažem slučaju rečeno, nije u redu. Evo na primjer zlatne ribice ne postoje u prirodi nego su ih neki tamo japanci ili kinezi (ko bi ih znao) umjetno stvorili, a pošto sve što nije od prirode kratko traje, tako je i životni vijek moje genetski modificirane ribice bio godinu dana… rekoše mi tako u pet shopu gdje sam mu kupovao hranu. Inače te zlatne ribice nisu baš pretjerano pametne, jer same ne znaju kolko im je dosta klope, pa se mogu prežderati do smrti, a i ono o ispunjavanju triju želja uopće ne stoji. Zato ako si netko misli nabaviti zlatnu ribicu neka nabavi neku s dužim rokom trajanja…
Zašto su nam uopće potrebni kućni ljubimci?! Sve što oni rade je da jedu i spavaju, onda ih nema nekoliko dana kad dođu oni dani u godini i to je to. Ali ipak postoji nešto privlačno u tim dlakavim, pernatim ili ljuskavim bićima, nešto što ih čini neodoljivim nama ljudima. A i kad šetaš peseka onda je i lakše probiti led kod cura, jer cure praktički dotrče do tebe, kao što smo već bezbroj puta vidjeli u filmovima. Ali je istinito, peseki su ko i kad šetaš s malim djetetom, mamac za cure… pogotovo u parku ili na terasi nekog kafića. Pa ipak je pas najbolji čovjekov prijatelj.

- 19:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #