JJA

srijeda, 22.03.2006.

Cuga za sve!

Polozila sam jucer vozacki. Od prve. U meni nepoznatom gradu. U stranoj drzavi i uputstva ispitivaca su bila na stranom jeziku, te meni nerazumnom dijalektu nut

Cin drugi- u ruci imam vozacku manje od 10 minuta. Dolazim doma. Pocinje moj OSOBNI test koji sam duzna sama sebi poloziti. Sjedam u auto, podesavam sve, onako skolski. Njemu nisam rekla da imam ispit jer tocno ovo sto sad izvodim, imala sam na umu vec danima.
Uglavnom izlazi van, stojimo pred divovskom staklenom stijenom i dok gledam van kako mu reci skuzim da ispod naseg prozora stoji auto koji sam parkirala winki kazem mu- vidi tamo sam parkirala. Kod njega tren sutnje i kaze...ali s kojim autom?!? (zna koji auto vozim u autoskoli). Ja nabacim kez i on kaze- s nasim??????

Zenski dio ekipe je odusevljen, jer sam ja jedina koja vozi u drustvu i sad cemo rajzati do besvjesti. Vec smo dogovorile izlet za vikend yes


- 08:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #