nedjelja, 18.05.2008.

Sloga



Sloga je kultni sarajevski klub u koji me prvi put onomad uveo dr. Gadura još u periodu dok je gurao svoj studij u pravcu titule doktora.
Dok sam živio u svojoj prvoj studentskoj gajbi na Bistriku, Melek, moj tadašnji cimer, mi je pričao kako je Riblja Čorba imala svoj premijerni sarajevski koncert upravo u 'Slozi' i kako je raja bukvalo 'isfućkala' Boru kad je počeo pjevat "Lutku sa naslovne strane".
Pretprošli put kad sam bio u 'Slozi' (zadniji put je sada, kad je uslikana slika sretan), vodio sam Brođane na privremenom radu u Sarajevu na piće u kultni sarajevski klub. Tražio sam lozu, a konobar mi je rekao da je ovo establishment u kojem se ne služe 'takva pića'. Tada sam ga tražio da mi donese duplu dozu prvog najbližeg seljačkog pića do loze.
Donio mi je duplu vodku sretan

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #