20.01.2006., petak

Groznica petka navečer

Ostal sam doma, ko i većinu #petaka#, al mi uopće nije žal.

Prvo su me nasmijale Bitange i princeze jer su imali hrpu dobrih fora.

Onda sam pogledal onaj film na RTL-u s Dennisom Rodmanom jer sam si mislil da je to onaj gdi kradnu Yugo, al mislim da nije (nisam videl početak filma) pa sam se razočaral (znam da je film loš, al nisam puno od njeg ni očekival.

I kad sam okretal programe vidim da još traje Večernja škola koju su by the way opomenuli na vijeću HRt zbog viceva o česima, ženama i još nečem. Ma dajte ljudi pa fora je fora, ne misli ekipa nike ozbiljno, nego samo da se nasmijemo. Kad neke negde valjda odmah to treba ukinuti. Tam neki koji su se zapekli na TV-u, niko ih ne gleda, a kak su dugo tam imaju dobre pozicije, sad zezaju ove koji su popularni. No da se vratim Večernjoj školi. Blaža su našeg optužili da je neke kral, a optužil ga je Antimon, kojeg je nazval prepečenec, da mu je neke kral a svjedok je bil "predsjednik", u biti Blažov nećak koji mu hoće uzeti mjesto u HŽ-u! Imal je i Škoro dobro foru pa sve u svemu dobra emisija.

I evo 22 je i kaj sad. Bandić se opravdava za prijetnje novinaru na prvom koje nije izrekel, bar on tak veli. Na kraju pem spavat jer na ovom kompu nemam TV karticu!!!

I preporuka svima nek pogledaju SIN CITY. Ja nisam pretjerano oduševljan filmom, al mi je dobra. Ak se nekom svidil Kill Bill, ima dobre šanse da mu se i ovaj film svidi, a opet sam film dosta je neobičnan i neobično je snimljen.

Laku noć!

- 22:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!