31.12.2005., subota

Silvestrovo

Silvestrovo je počelo već u 7 ujutro. Nije mi trbuh nešt bil posebno dobre volje pa sam odmah išel jesti na kat. Temperatura je bila niska, vjetar je puhal ko lud pa smo novogodišnju zabavu odlučili preseliti na kat. Starci se budu spustili u prizemlje, a ekipa bude gore.

Nisam ujutro ništ posebno napravil, očito iz navedenih razloga. Popodne sam imal zadatak da složim svoju sobu, ako bude neko i dolje došel! Onda sam malo se igral na kompu i polako je prošel dan.

U 8 sam krenul po ekipu i kad sam ih sve skupil u devet smo bili doma.

I počela je zabava koja je potrajala do dva ujutro. Malo smo pričali, jeli, pili, kartali mau-mau, slikali se, ispaljivali rakete, čestitali i opet jeli i pili. Kak je kome bilo, nisam siguran, al nadam se da O.K. Ovaj put mi je bilo loše pa nisam baš dizal atmosferu, al valjda je bilo dobro.

U dva sam ih vozil doma i kad sam došel natrag moral sam zvati suseda kaj makne auto neki njegov frend jer mi je preprječil cestu. Tak da sam zaspal tek u pola četiri!

- 20:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!