17.12.2005., subota

Harry Potter i plameni pehar

Noć s petka na subotu je bila zanimljiva. Naime cura je ujutro imala kolkovij i nije najbolje spavala pa ni ja, a u tri ujutro se čak probala učiti, al je odustala nakon 15 min. Na kraju sam se digel u 10 kad se već vratila.

Skočili smo do SC-a na ručak, koji veze s ručkom nema jer je hrana loša, a onda na trg. Našli smo se S Lelom i Ninijem i skočili do Brodwayea. išli smo gledat HP. Nisam prvi put bil u tom kinu, al evo opet me fasciniralo. Mekani stolci i to taman oblika kak tijelo tak da kad se jednom uvališ neda ti se više dići kak ti je super. Film mi je osobno bil dosta dobar i toplo ga preporučam, a posebno svima koji su fanovi, makar oni ga ne budu propustili. Poslije na sok i na trg. Pjevala su dijeca iz TLS-a i doma.

Napravili smo web site i onda je počela jedna gorka noć. Naime počel me boljeti želudac i nisam spaval od 22 - 04 ujutro! Šest sati samo misliš kak te boli, kak te boli, a zaspati nemreš. Zaspal sam napokon u 4 pa do 6!

- 21:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!