05.12.2005., ponedjeljak

Nemaštoviti naslovi, ko i ovaj

Ujutro me probudil tata koji je ostal na godišnjem da idemo dovrišiti posao do kraja. Nije mi se dalo, al nakon kaj sam se razbudil pristal sam. Do pola 12 smo bili gotovi i došli doma. Odigral sa malo NFS, počuval Ninu i vozil mamu na posao.

Taman kad sam se najel počel sam igrati opet malo NFS, al trebali me neke i moral sam prekinuti. Popodne sam nasnimaval kazetu za auto kad mojima cd player nije od životne važnosti i onda otišel s Irenom i sestrom po mamu. Naime sestra je krsna kuma Nini pa su kupovale ono kaj vć treba za kreštenje.

Večera pa na net. Spajam se malo kasnije pa taman kad idem pisati blog dojuri sestra nek se maknem jer bi ona gledal BB i onda naravno nemam kaj raditi pa i ja gledam. Ovo napišem i idem spavat jer je sutra rano dizanje!

- 21:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!