26.07.2005., utorak

Pianino

Već jedno mjesec dana prodajemo pianino i danas je neki tipac bil tu s namjerom da ga kupi kad frajer skupa te antikvitete. Ima pianino oko 90 g. i u super je stanju, samo kaj za njega više nemamo mjesa nakon preuređenja kuće.

Opet dizanje u 10 pa TV pa ručak i onda sam popodne čital knjigu jedino sam usput pogledal lansiranje Discoverya na CNN-u i Bračne vode. Pa opet malo tu knjigu i sad pišem blog. Navečer me čeka vaterpolo i Zvjezdane staze i spavanac. Nemam inspiracije, valjda zbog ove sparine vani!



Sjedi neki čovjek u kavani i pije. Došlo je i vrijeme zatvaranja, pa mu je i gazda lokala rekao da mora otići. On ustane, i mrtav pijan padne licem na pod. Pomisli:
- Otpuzat ću van na čisti zrak. Možda me to malo otrezni, pa ću onda otići kući.
Kada je izašao van opet je ustao i ponovo pao licem na zemlju. Onda odluči otpuzati do kuće. Kada je stigao do kuće, ustao je pred vratima, i ponovo tresnuo koliko je dugačak licem o pod. Onda je otpuzao uz stepenice, dopuzao do kreveta, ponovo ustao i odmah pao u krevet, i zaspao. Ujutro, njegova žena se dere na njega:
- Opet si pio!
- Otkud znaš? - čudi se on.
- Zvali su iz kavane. Opet si ostavio tamo svoja invalidska kolica.

- 19:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!