24.07.2005., nedjelja

M.R.Z.I.M

Mrzim ovaj blog, tj. ne mrzim ga, no sad ga trenutno mrzim jer mi po već ne znam koji put neda da napišem komentare na druge blogove. UH! Stupid!

Danas mi je bil Dan D. Digli me u 10 sati nekse idem učit, a ja kak veliki frajer velim nema problema. Među skripte sam si umetnul onaj roman kaj je danas izašel u večernjem pa sam ga čital do prvog ometanja. Vratil sam se nakon 15 min i završil ga pa sam do ručka buljil u papire neke, a to je bilo oko 7.38 sek po srednjeeuropskom vremenu!
Nakon ručka zavalih se pred TV i otvorim formulu 1, al nakon sat vremena moral sam seliti pred TV-karticu na kompu jer je baki počela neka serija.
Završil formula i odem s ocem pomoć Niniju preselit neku komodu i uspješno smo izveli zadatak. Jest da sam zanesel kak bi još neke mogle napraviti, al ipak sjetim se pa nisam lud, donekle!!!
Onda sam pogledal zadnju etapu Toura i ovaj ludi Lance armstrong ga je osvojil 7. puta zaredom. Malo motore i onda s Ninijem neke novo instaliral na komp, večera i ST-ovi.
Rocky je u 22, makar ne znam zake to gledam, al mi je dosadno. Adios amigos!


P. Kad Bračanin prodaje parcelu?
O: Kad je oseka.


Dođe Hvaranin kod Bračanina i vidi ga kako trga tapete sa zidova.
Upita ga Hvaranin:
- Stavljaš nove tapete?
- Ne, nego se selim, - odgovori Bračanin.



Ide Mujo ulicom i vidi časnu sestru, priđe joj i ubije boga u njoj, odlazi mrmljajući:
- Što je u zadnje vrijeme ovom Batmanu, opet sam ga iznenadio.

- 22:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!