17.07.2005., nedjelja

XP ili experience I guess

Počel bi blog opisivanjem današnjeg roštilja, no prvo sam se posvadil s tatom. Nije mu pasalo kaj sam mu rekel, al to se nekak prežmirilo pa je napravil super roštilj.
I kak nije bilo ničeg poslije ručka otišel sam do Lele i tam provel većinu vremena.
Zake? Pa prošlo je oko 5 god. kaj su XP-i instalirani i komp se znatno usporil, a i red je da se komp nakon tolko vremena, a i puno prije isformatira. Pošto je u pitanju celeron na 374 MHz potrajalo je.
Onda večerica, Zvjezdane staze.

Kaj budem dalje nemam pojma. Čini mi se da budem u pol jedanaest gledal Rocky 2, a onda išel spavat.

Uletio Mujo u vlak:
- Jel' ovo prvi razred?
- Jest!
- Dobar dan, ja sam vaš novi učitelj.


Došao Mujo sa privremenog rada u Francuskoj. Pita ga Fata:
- Je l' Mujo, kakve su tamo žene.
- Tamo postoje dvije vrste žena, Fato. Jednima je ime Moni, a drugima Monika.
- Pa, u čemu je razlika, - pita Fata.
- Kod Moni je pička mala, a kod Monika je velika, - kaže Mujo.
- Koja sam onda ja, - Fata će.
- Ti si harmonika, - kaže Mujo.

- 20:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!