16.07.2005., subota

Da ne bi ispalo da ništ u svom životu fizički ne radim danas sam na biciklu otišel u grad i kupil ono kaj je trebalo. Al fora je u tome da živim u ulici u koju se dolazi uspinjajući se na brdo, a kak je počela padati kiša tak sam ja klačil i umoril se!
Gledam na Eurosportu svaki dan Tour de France i biciklisti prevaljuju oko 200 km i do zadnjeg sprinta pred ciljem dišu sasvim normalno kaj dovodi do zaključka da ti ljudi imaju vjerojatno najveću kondiciju od svih, a posebno onaj "ludi" Lance Armstrong.
E onda sam na HRT-u gledal dokumentarac o zemaljskim radarima na avionskim pistama gdi vele da oni danas su potrebni ko i nebeski radari jer je tolko aviona na pisti da ih kontrolori ne mogu pratiti pogledom, a naročito ne u magli. I onda pazi talijane. 1994. kupili su najsuvremeniji radar i instalirali ga tek 2001. nakon nesreće u kojoj je poginulo prek 80 ljudi!
Popodne sam provel za kompom, a onda sam išel s ekipom selit 2 ormara k susedima.
Baš je završil APOLLO 13. Film je O.K, al samo to.

Idem još malo TV gledat jer mi se ne spava, a sutra je važan dan! ROŠTILJAMO!!!

Nakon helikopterske nesreće spasioci preslušavaju crnu kutiju:
Mujo: Bolan Haso jel tebi ovdje malko hladno.
Pa je bolan kad baš pitaš - veli Haso.
Pa šta onda ne ugasiš ovaj propeler - reče Mujo!

- 23:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!