12.07.2005., utorak

!!!Tek je 11 sati!!!

Iscrpljen od jučer 11 sati je bilo vrijeme kada sam se digo iz krevetića!
Brz doručak, čitanje novina pa ručak. Mame nije bilo doma, a pripremila je pizzu, a kak sestra nije imala mira već je u pol 13 bila na stolu!
Malo smo opet odigrali podni tenis (pobjedil sam 4:1) i došli starci. Kak ne trpe da im veliš neke kaj im ne paše poslali me učit. Boljela me glava pa sam usput prelistal BUG i pročital dva krimi roman iz večernje i čak su O.K sam kaj im se radnje rasplete brzo, al to je kad su kratki.
Za večeru sam pojel pazi sad ono kaj je ostalo od pizze i onda pogledal star trekove!
Sad napišem B.L.O.G. i onda čekam JAG.

Sedam najtanjih knjiga na svijetu:

1. Slovenski zemljopisni atlas
2. Knjiga bosanskih mudrosti
3. Srpska junačka dijela kod povijest
4. Crnogorske radničke pjesme
5. Etiopijska kuharica
6. Hitlerova dobra dijela


Jučer sam napisla malo duži blog pa ga nitko nije pročital tak da mi se čini da ko i ja većina ne čita duga duga pisanja!
- 23:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!