11.07.2005., ponedjeljak

Lienzen

Probudila me je u 2 i 40 ujutro pjesma What's going on. Spremil sam se ekspresno za 15 min tak da smo već u 3 krenuli s parkinga za Lienzen.
Ko i većina muških auto nam je važan, a kamioni su jedna vrsta "autov" pa malo o njemu.
Vozi MAN-a, 460 KS, 12830 ccm i ima otraga 18 metara dugu prikolicu.
I krećemo!!!
Kak je bil mrak i padala je kiša nisam nike videl sve tam negde do 5 pa uzalud pričat o krajoliku kad smo se samo zajebavli. Dojdemo na granicu i prejdemo ju bez većih briga i eto nas u Sloveniji. Još je bilo rano pa smo kroz Sloveniju prošli relativno brzo jer nije bilo nikog na cesti. I eto Austrije.
Stali smo na benzinskoj da napuni GObox. To je uređaj kaj je zaljpljen prek čičkov na staklo prednje i s njega se skida lova kak ga slikaju kamere na autoputu. Al kud li sreće nešt nije bilo u redu sa sustavom na bezinskama (probali smo na 3) i uspel je na parkingu uloviti policajce koji ontroliraju pa su mu oni nadoplatili. I krenemo na autocestu.
A tu ljudi moji jao nama. Svakih 10 metara na cesti je malo užebljenje tak kaj šoferi ne zaspiju, al to usput i iritira onog koji je budan! Naše autoceste su prema tima pojam.
Da se u Austriji dela, a ne samo kod nas za vrijeme z+turističke sezone istina jer svako malo se usporava zbog nekih radova. Tuneli im nisu baš neki pa tolko o tome. I kak smo se vozili zezancija čista sve dok nismo došli u 10 Rigips tvornicu. Tam su natovarili kamion i to 24 i pol tone. Krenemo doma i tam negde oko 13 i 15 smo stali i odspavali do 14 i 15. I onda nach Hause. Opet se tresemo na toj autocesti pa malo kroz Sloveniju i u 18 smo došli doma.
Kiša je padala ko mutava, al je bar prestala na jedno vrijeme tak da nije bilo bed cijelo vrijeme.

Kak mi je ovo bilo prvi put da idem s kamionom nekam bilo mi je fora i išel bi opet. Polako se voziš jer 24 tone nemreš tak lako zaustaviti kad se zatiraš, a opet i kamion je limitiran na 85 km/h.

A sad mi po glavi idu riječi jedne pjesme i nikak da ih izbacim kak god da mi sad cd svira.

Već sad jedva vidim no u 23 je JAG tak da do onda moram preživiti.

- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!