05.07.2005., utorak

Inat

Inat je nešt kaj nikako nije dobro. Kak sam jučer imal na večer okršaj s jednom osobom tak sa se zainatil i normalno bilo mi je žal. Gledal sam jučer TV do 1 ujutro jer su bili Hakeri (Angleina Jolie), a digel sam se 10 do 8. naviknuti sam da spavam dugo tak da me prvo boljela glava ujutro, a sad sam već polako i pospan a tek je 20:30.
Onda sam se najel i otišel završiti košnju dvorišta i taman kad sam završil počela kiša. Onda sam mamu otpeljal u školu jer su imali predavanje o nekom UNICEF-ovom projektu i došel opet doma.
Imal sam fini ručak. Juhu od šparoga i girice! Njam Mljac
I onda pred svoj dobri, stari (nije stari, to je više radi izgleda) komp. Malo pomalo ide dan tak da sam čak poredal CD-e po abecedi.
Dosad sam malo čuval Ninu i pogledal si Zvjezdane staze jer je počela druga sezona, a nju emitiraju prvi puta. Inače sam malo ovisnik o STAR TREK serijalu.
Sad pa nemam pojma kaj bum dalje tj. do 23 kad mi počne JAG, al bum probal neke zmisliti s Domaćevim kolokvijem.

Budite pozdravljeni.

P.S Onaj oglas kaj sam predal danas se vrti i već su zvali doma dal još uvijek prodajemo! Marketing mi ide!

- 20:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!