04.07.2005., ponedjeljak

Eh

Mislil sam do prije 20 min napisati sasvim neke drugo nego budem sad napisal U biti do prije 20 min sam bil dobre volje, al je u mojoj sobi bil najveći seronja i sad sam full u bedu!
Digel sam se 20 do 8 jer sam danas na faks išel na izlet.
Prvo sam s Martinom bil na soku u PUB-u pa onda S Mihaelom na pikadu i opet sam izgubil, ali ovaj put zahvaljujući sam sebi jer nisam mogel stepsti 20 jedno 5 bacanja kaj me koštalo zoga da me prešel i na kraju pobjedil, a onda smo otišli malo "peglat" iksicu pa je i Domać isto došel.
Onda nas je vozil doma i to Martinu, Mihaela i mene.
Onda sam si sel u svoj auto i otišel kupiti benzin za flaksericu, posuditi si BUG i kad sam tam došel onda sam usput moral i stol prenositi. FAIR PLAY ak nike drugo.
I onda oglas. Baka si je dala urediti dnevnu sobu tak smo iselili iz te sobe pianino koji je sad na prodaju jer je sestra zvaršila glazbenu školu pa su joj i dinamičke orgulje dobre. Tjedan dana samo govore da treba dati oglas no niko nike ne poduzima. I jučer navečer pošalje me baka na kat nek napišu oglas i odnesu ga sutra, a onda sam prvo bil špotani kak nike ne delam, a kad sam im rekel nek vele kaj da napišem rekli su mi da nek to napišem sam. I tak sam neke napisal i odnesel danas i to čak tri puta jer prva dva puta nikog nije bilo.
Onda sam se malo poigral na kompu i otišel kosit dvorište. Kak u zadnje vrijeme kiša pada tak je i trava zrasla, a volim da mi dovrište je uredno pa sam ga eto pokosil.
Malo gledanja Tv-a, večera i već je 20:00 kad dojde Dubo.
Već dva dana radi neki word dokument i napravil je 20 strana. Sve je to lijepo i super dok nije rekel da to ima samo na disketi i da mu disketa ne radi. Kao što većina zna disketa je jedan od najnepouzdanijih medija za prijenos podataka i kao takva nikak nije jedino sredstvo čuvanja podataka. Nisam ju mogle spasiti jer ni recover data nije djeloval pa sad nažalost mora sve iz početka.
Idem sad malo čitat neku knjigu do 11 kad počinje JAG na Novoj TV.

Pozdrav svima i hvala vam na komentarima!

- 21:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!