06.06.2005., ponedjeljak

Analna carica

Baš kad sam mislil stisnuti uredi svoj blog ugledam blog imena analna carica. Malo sam se nasmijal, al cura piše o događajima iz dana na simpa način.
Eto ranog li dizanja. Jest da sam se bez problema zbudil, ali kak je dan prolazil to je meni bilo sve teže i teže biti budan! Vjerojatno je eng. bil naporan pa mi se zato spavalo jer sam ga jedva preživel.
Danas je djelila potpise, al ga ja nisam dobil jer sam položil kolokvij pa ga budem dobil u srijedu.
Inače mi je danas super. Pošto volim kompove i studiram inf. malo sam neki dan bil tužan jer mi je krepal stick, no danas sam jer sam imal garanciju dobil novog. Baš je simpa, a ipak je novi jer je onaj u10 mjeseci drastično promjenil izgled jer svi koji imaju stickove znaju kak im se izgled mjenja s vremena na vrijeme. Čak sam si kupil i etui za dvd-e! Rekel sam mami doma da je to bil dobra investicija. Malo smijeha ne škodi!
I kak mi je bilo dosadno tak sam počel završavati Warcraft pa imam još 13min na zadnjoj stazi!
Za sat i pol je CSI i odem spavat jer već sad jedva vidim!

- 19:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!