25.06.2005., subota

Ivančica

Danas sam se isto digel u 8 jer sam išel na utrku. Nisam trčal nego sam bil nešt kao sudac.
Došel sam u centar, sel si u gepek lakog dostavnog vozila i 10 km vozil se na gajbi po makadamu. Ne bi komentiral ugođaj, no jedinstven je.
Na 10 km staze sam s još jednim tipom imal opskrbu trkača. Malo cedevite i nako 41 od starta eto prvog. Staza je duga 13 km i većinu ide uzbrdo.
I tak je napokon nakon 2 sata prošel i zadnji. Spakiral sam stvari i po nas je došel jedan te isti kamionček, no pošto je još 3 km do cilja otišel sam pješice.
Bežal sam pa sam se uspuhal. Zove me mama, a pošto je signal bil isprekidan nisam ju nike razmel. I dojdem na vrh, a tata sav nervozan kaj je bilo, kaj ti se dogodilo, mama je zvala da je neke bilo!
Zovem doma, a veli ona da me pitala a se kaj dogodilo, a ja sam rekel da! Eh digla je cijelu frku!
Onda sam si pojel malo nečeg i krenuli smo doma.
Doma je bilo napeto zbog mame, al sam začas reda napravil.
Onda sam gledal kak susedi rakiju rade. Malo vožnje na skuteru i već je pola 8.
Neke pogledam na TV-u i spavanje. Sutra se moram učiti. FAK!

- 19:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!