30.05.2005., ponedjeljak

GOLF IV

Muku mučim s naslovima pa često napišem prvo kaj mi padne napamet.
Žrtvujem se i ja pa sam se danas digle čak u 7 da dedu i baku odvezem u vinograd. Onda sam doma malo pročital novine i još me muči Ćiro! Sramota koju je napravil sebi i Varteksu je takva da tog čovjeka nemrem više smisliti! Onda na faks i dobijem potpis iz komunikologije. Malo pikado pa ručak pa pikado i eto predavanja iz ene, koja su prošla začuđujuće dobro. A onda seminari. Ja se već jedno vrijeme jadam kak mi je tam dosadno, ali danas i Dijana bila kod nas i rekla je da je kod nje dosadno, ali pri nama! Međutim preživelo se. Onda je počel kolokvij. Riješil sam ga za 30 min. Bil je O.K, ali pričekajmo prvo ocjene pa ga onda budem iskomentiral! I onda bi ja trebal doma busom, međutim ošo s Dijanom. I sad evo priče s Golfom. Vozil nas je njen tata u četvorki karavanu. Turbo dizel i ima čak 6 brzina i rikverc. Auto lijepo potegne. I došel sam doma, a vruće mi i normalno upalim skuter i rashladim se. Sad ovo napišem, neke pogledam još i idem gledat TV Bumerang na novoj, navodno bi to trebala biti dobra serija i ekipu za očevid.

U subotu navečer mi se sused napil. Tak je bil pijan da je u jednom afiću parkiral korsa na šank. Onda kad je došel doma je pol sata pred kućom drugom susedu turiral motor i vrijeđal ga (peder) i onda je došla policija, al je pobegel. Onda se vrnul i zaključal u kuću jer se policija vratila s maricom. To se događalo od 01:00 do 03:00!

- 19:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!