25.05.2005., srijeda

Prehlada

Prehlađen sam već treći dan i polako mi ide to na živce. Jučer sam navečer gledal prvi dio Aliena (znam da kasnim) i moram reć nije baš neki, no čujem da su drugi strašniji. Polako, ali pogledal ih budem.
Ni danas dizanje nije bilo ništ lakše, ali eto preživel sam pošto zanm da sam do nedjelje doma pa će biti spavanca! Malo smo danas igrali Pikado i uh nikad nisam ovak loše igral.
I krenemo mi doma. Sat vremena prije je Mihael pital Ivanu jel smije s nama doma i rekla je ne. Onda sam ju ja pital, a more pa je i meni zabranila(šalila se). I kad smo krenuli ona je otišla sama, a nas dva smo ostali otraga i krenuli prema vlaku. Ja sam otišel prema autu, ali Mihael ju je shvatil za ozbiljno pa se malo rasrdil. I dojdem ja do auta, a ona isfrustrirana našpotala me kaj se ponašam ko klinac, da koji je njemu i meni vrag, da se ona zeza, a mi se ne znamo. U biti šuteli smo do doma.
Doma malo smo neke srušili kaj bu skuter imal svoje parkiralište (garažu) pa sam danas još odnesel višak cigli te nas sad očekuju završni radovi. Malo još sam igral Warcraft pa na net, možda pogledam finale Lige prvaka pa Aliena 2 i spavat.

Kaj su to krampugaće?
Imaju dizajn krafne, međutim tijesto im je tvrđe(ali dosta mekano) u njima se nalaze mali čvarci (oni koji ostanu na dnu, kad se naprave) i to se ispeće. Možda je opis malo čudan no ja nisam kuhar pa se ne znam bolje izraziti. Uglavnom jako jako su fine!
I još malo o crossu. Sezona napreduje, držim treće mjesto i to još barem tri utrke budem jer ak samo dojdem četvrti me tolko utrka nemre prejti. Uh ko bi rekel!

- 19:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!