11.05.2005., srijeda

Lucija i ja

Baš odlučim pisati blog i evo moje sestrične Lucije. Sad se slika s mobitelom jer mi kak veli radi fotosession.
Da spomenem za TuneUp utilities 2004 sam saznal od Mihaela. (kolega s faksa i s crossa)!
Išel sam spavat u 01:10, digel se u 06:30, ali sam se naspaval ko beba!
Matka je bila O.K samo su integrali koma i pol! Onda sam se razočaral jer taj isti gore navedeni Mihael nije došel na nastavu pa sam jutro provel krajnje drukčije od uobičajenog. Uh
Teorija je brzo prošla jer sam pričal s ekipom u zadnjem redu! Živio zadnji red!
A onda dođem doma i opet mi dosadno.
Sve mi se više čini da mi druženje na faksu, trčanje (malo sam pukel jer se bavim sportom), izlasci jedine svijetle točke. Nemre mi doma biti super kak mi je nekad bilo.
I Tina, Tina ti meni prešučuješ neke globalno važen stvari! Uh!

Švercali Mujo i Haso majmuna preko granice. Gleda Mujo kako carinici pretresaju, pa što će, on ga strpa u gaće. Prođe malo, dođoše i oni na red, a Muju oblile grašci znoja, vrpolji se, škripi zubima.
Na kraju, skoči Mujo, izvadi majmuna iz gaca i tresne ga o beton, i još počne skakati po njemu.
- Bolan Mujo, što to radiš, pa znaš koliko smo ga platili?
- Ma trpio sam, trpio, dok je igrao klik-klak, ali kad je počeo ljuštiti bananu nisam mog'o više!!!

- 19:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!