branka

23.03.2006., četvrtak

svakodnevnica

Moj dan započme spremanjem djece u vrtić,njihovim plačem,grintanjem,prohtjevima,muževim odsutnim pogledom i pozdravom.Dok svekrva spava u susjednoj sobi kuvam sebi kavu i uživam u rijetkim trenucima samoće.Uključujem se na internert u potrazi za poslom,ali ništa.Kome treba žena u tridesetima,sa srednjom školom i zavidnim znanjem mjenjanja pelena u zadnje 4 godine?Pišem ovaj svoj prvi post i imam tremu kao da tisuće očiju zuri u mene...Neznam možda bude i zadnji.Znatiželja je prevagnula i htjela sam vidjeti kako to izgleda.Evo za kraj jedne pjesme koju je napisala moja mama koja već 15 godina nije kraj mene,ali i nakon toliko vremena svaki dan pomislim na nju i ono što nam život nije dao da proživimo.Lažu oni koji kažu da vrijeme liječi sve rane,mene moja peče kao i prvi dan,samo se čovjek nauči živjeti s tim.


DALI ĆE MI NEKI
MODRI I DALEKI
RAZBJEŠNJELI VALI
UTOČIŠTE PRUŽIT
DA BEZ KOSE LEGNEM
U VAL SE ULJULJAM
NOGAMA BOSIM PJENOM DA SE IGRAM
DALI ĆE MI NEBO
DATI KOMAD MALI
DA POKRIVAČ PRAVIM
I DA SANJAM DUGO?
- 09:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi