Ježev blog

petak, 13.08.2010.

Boco-san slavi svoj rođendan



Godina dana je proletjela i evo danas Boco slavi svoj rođendan.
Pripremila sam mu iznenađenje dok je on bio u svom
điru , pa mora sve provjeriti da li je na mjestu .-)))
Koliko veselja u mom srcu u mojoj duši
sreće što mogu drugačije razmišljati i svakodnevno se diviti
tom svijetu... malih kućnih ljepotana koji daju ono što imaju
veselje, radost .
Kako se raduju kada čuju vaš glas, korak
kako dotrče , kako se maze , umiljavaju
ponekad vragolija traje satima
Srcu i duši ne treba puno da bi se napilo takve sreće.

I odmah na početku ovog posta jednan veliki sssmokićkiss Bo
od Boce za tebe --nije te zaboravio , kao ni ja


Ovo sam ja , kada se probudim idem papati
a onda juriš na terasu pa u vrt .

Photobucket

Ma sta meni predstavljaju ove stepenice ..nemas brige
ipak sam ja Boco-san ili kako me jos ono zovu
Ganjo-papuča--pa sta mogu kada vojim papuce

Photobucket


Photobucket


Photobucket
A kada se natrcim onda majo i odmojim ...bas ovako


Tako sam se nasetao , nasetao i onda sam isao kuci
jer me Bodjica zvala

ekla je ..
Bocoooooo imam vejiko iznenazenjeeee


ame meni kako sam se razveseioooo iako ne znam sta je to iznenazenje

Bodljica mi je napjavila vejikuuu festu.
Ne znam ja bas sve sta to znaci festaaa
ali meni je saki dan festa ,
ali ovo ..
to je ustvaji pava festa

Dobio sam vejiki sssmokic onaj svemijski
i tako sam bio sretannn...
Koliko iznenađenja
ameee ..punoooo

Moji pijateji macosi
Topsy, Sivko me stajno zafkavaju ...
kazu

Boco ti nemas cujuu

Nemam pa sta onda

Onda su mi ekli ovako

Znas pronasli smo ti jednu
i misjiji su i misjiji sta da mi poklone za pvi ođendan
i ame meni ..

Hedgehog,Jezev blog,Hedgehog blog,Pets,Animals,Jez,Jezica Hedgehog Boco,Bodljica,Hedgehog Finica,Spavanje,odmor
skojo mi je sce pjestalo aditi tiki.....takiii



Ame kako sam iznenazenn bio ,nisam znao sta da adim pvoooo
da gjedan tojtu od jabukice sa bademicima ili soju maju pijateljicu

Hedgehog,Hedgehog,Jezev blog,Jezev blog,Hedgehog blog,Hedgehog blog,Pets,Pets,Animals,Animals,Jez,Jez,Jezica Hedgehog Boco,Jezica Hedgehog Boco,Bodljica,Bodljica,Hedgehog Finica,Hedgehog Finica,Spavanje,Spavanje,odmor

Ona se zove Loptica, znaš Boco
Topsy i Sivko su je nasli izgubila se , a oni mangupi igrali su se s njom po terasi
kotrljali su je amo-tamo
ali kada sam došla do njih
rekli su .to je curica za Bocu
samo je Boco mora cekati dok naraste vejkaaa rekoše mijaooo i odošeeee


Photobucket





Photobucket
Boco i Loptica

Photobucket


Photobucket


Pocastio sam je sa klopicom , se sam joj stavio na tanjuric i pjavi sam zentlemen
ja sam onaj sa live stjanje a Loptica je tu desno ..to sam ekao da znate tko je tko
da nema zabunjeee


Hedgehog,Jezev blog,Hedgehog blog,Pets,Animals,Jez,Jezica Hedgehog Boco,Bodljica,Hedgehog Finica,Spavanje,odmor


Photobucket
Epoo sam joj ekao da se popapa i bice vejika ko janjami


Photobucket
Loptica se napapala i usla je u zdjejicuuuu , eko sam joj da joj tu nije krevetic
ali ona se pjavila vazna, ehh fufu ona je moja cujaaa

Jezev blog,Kornjaca,Turtle,Turtle Rofi,Jez,jez boco,Hedgehog,Hedgehog blog,Hedgehog Boco,Hedgehog Finica,Hedgehog Loptica,HedgehogFinica&Boco,animals,Pets


Odjujijooo sam u vvvvrttt da Rofiju dam pomidoric bas je bio sriiijetaannn ko konjacaa ..nasmijao mi se
i sav je bio musafff

jezevblog,Jez,jez boco,Jezev blog Hedgehog blog,Hedgehog,Hedgehog blog,Hedgehog Boco,Hedgehog Finica,Hedgehog Loptica,HedgehogFinica&Boco,Animals,Pets,Boco voli dukatelu,Boco voli papat dukatelu sa sunkicom

Mojaooo sam se vjatiti kuci jer me cekao Sivko
eko sam Bodjici da mu da kolacice, on je bas pjavi macos ima Topsy
ali i Janko voji Topsy i ne znam kako ce to zavsiti jer mozes imat samo ednu cujuu
pitat cu Topsy koga voji viseee



jezev blog


Photobucket

Mako moja kako sam ja sssssssssssssrrretannnn
pise moje ime od bademicaaa ame meni i cvecicu imam i jabukicee ame meni ame meniii


Photobucket


Photobucket

- 13:06 - Komentari (31) - Isprintaj - #