Ježev blog

ponedjeljak, 08.02.2010.

Dannn..dann...rođe..edannnnn..ić ..ić..ić

Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Finica,Hedgehog Boco,Anmals,Pets,rodjendan,Jez Jezica


ufufuu ne smijem zaspati i prespavati ovaj dan -
Cijelu sam noć bio poluuu budićććć

jezev blog hedgehog

Bodljici je danas rođendan fufuu a poklon , pa naći ću nešto


jezev blog

Smokić sam joj odmah jutros dao



Photobucket

Malo sam se naježio zaboravio sam dati poklon idem ga potražiti


Photobucket

tu ga nema ..uffff..nemaaaa


Photobucket

Evo poklona samo da ga uhvatim i odnesem , samo da me Topsy ne vidi
pa mi ga uzme e ne može to je moje ...

Photobucket

Boco imaš poklon za Bodljicu

Fufu .nedam ti ga

Kakav si pa ja mogu otrgnuti listić , veća sam od tebe

Ma nemoj ... e ne može ti se popni na drvo i donesi joj kad si tako velika
Topsy...ma daj Boco ja nisam htjela uzeti tvoj poklon
ja ću dati pusu Bodljici malo ću se umiljavati i to je to
pa znaš ja nemam plaću pa ne mogu kupiti poklon
dajem ono što imam

Boco... ma znao sam da si mi prijateljica, ali nemoj se predomisliti
i odmjaukati s mojim cvitićem ufufuuu

Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog Finica,jezica jez,Animals,Pets

Ipak sam otišao u krevetić od Topsy ..možda je njezina čestttikakaaaa bolja od moje
i ja se znam umiljavati nemam dugačakkk rep ali zato imam bodljice i kada ja bocnem
Bodljicu onaa zna da sam to ja


Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Finica,Hedgehog Boco,Anmals,Pets,Australija,Jez Jezica

Sretan ti rođennnn rođen ...dannnn dannnn ..ić ić ič ič pfu pfu fuuufff fuff ić ič
dan ..dan..dan r.....tako nekako

Bodljice ufufu sad sam ti čestikaooo , a kada idemo njam papi njammm


- 09:48 - Komentari (55) - Isprintaj - #