Ježev blog

petak, 30.05.2008.

Inspektorica i pospanac

Jezev blog

Finica se probudila ranije popapala je svoju gnječi bananu , jabuku i Wiskas
i izašla obići svoje jagodice .
Bile smo zajedno u našem malom vrtu
.

Fu fu sve jagodice su na broj

Veselo je puhala moja ljubimica Finica.


Mamaaa kada će se probuditi Glinkoooo ?


Pusti ga još malo da se naspava .


Fu fuuuu a koliko je to maloooooo

Pa još sat vremena


Fu fu što je to sat vremena


Pa , Finice dok ti meni pomogneš malo oko vrta proći će sat vremena .


Fufuuu znači sat vremena je kada pomogneš malo

Tako je Finice , radimo malo i vrijeme će nam brzo proći , a onda idemo
probuditi Glinka ...našeg spavalicuzijev


Fu fu , a zašto on spava duže od mene ?!!!


I tako je Finica veselo trčkarala oko mojih nogu , svako toliko bi odšetala između jagodica , ali kada sam je pozvala da idemo probuditi Glikna istog trena podigla je svoju njuškicu i nisam se uspijela okrenuti ona se već penjala po svojim stepenicama.



Jezev blog

Glinkoooo , pa ti si nam se probudio kiss


Lijepo sam ga podigla s poda i on se lijepo smjestio u moju ruku, nije više bio prestrašen kao prve dane , ali bio je jakoooo gladan , pa smo i njemu ponudili jabuku , koju je fino popapao, a potom i komadić gnjeći banane ..kako mu je prijalo ..mljackao je i oblizivao se .
Malo sam mu izmasirala trbuščić i poćeo je puštati svoje zvukove drugačije od Finice ...
bio je zadovoljan i jako mazast , a Finica je cijelo vrijeme šetala oko mene i pravila se važna .
Polako smo Glinku dali njegovu porciju sa Wiskasom i potom ga pustili da i on prošeta .
Bio je brz i uz rubove zidića šetao gore dolje ,
Finica ona je pravila svoje krugove , a ja... meni se vrtilo u glavi nutdok sam ih promatrala .
Par puta su se sakrili šuškali i gunđali nešto , što...smijeh. nemam pojma ,?!!!
ali pitat ću Finicu




Što se sve ..još dešavalo cerek pa polako ...ne možemo vam sve otkriti odjednom smijeh

- 21:38 - Komentari (25) - Isprintaj - #