Jezdimir Uskoković je Žena Glava!

srijeda, 16.11.2005.

Eh, što nismo sve k'o Katie Holmes...

Prema jučerašnjem članku na Iskonu, mala se dogovorila s mužićem Cruiseom da prekida karijeru radi odgoja djeteta, jer da njihovo dijete neće odgajati dadilja.

Da sam pročitala samo to, imala bi joj za reći ono što obično govorim sponzorušama u vlastitom okruženju.

Ne, to nisu klasične baljezgarije o samoostvarenju čovjeka kroz rad, pa time i žene, jer ja ne brijem na ta sranja.

Samoostvarenje my ass. Znatno bolje bih se samoostvarila da mi netko financira življenje kao takvo, a da ja, umjesto da sjedim u uredu, piljim u monitor, listam kroz papire i grizem kutikule od nervoze, doma lijepo štrikam, kukičam, pišem, crtam, izrađujem nakit i radim druge stvari koje me čine sretnom.

Posao i, slijedom njega, novac za mene su SREDSTVA, a ne cilj. Blago onome tko svoj posao vidi kao ostvarenje svoje osobe i cilj sam po sebi - taj je zbilja sretan čovjek. I to kažem kao osoba koja čak voli ono što radi, a ne neka koja se samoostvaruje protiv svoje volje na traci u tvornici mesnih prerađevina.

Dakle, u tom dijelu sponzorstva ne vidim problem.

Zec leži u drugom grmu - onom satkanom od propalih ljubavi, potrošenih i nezanimljivih pički, te prekida u dotoku sredstava koji slijede nakon što sponzoruša dobije jednostrani otkaz ugovora o financiranju.

Elem, one koje se pouzdaju u to da će ljubav vezivati za vijeke vijekova njihovog novč... pardon, čovjeka, uza njih, lako bi se mogle naći na cesti, skupa sa djecom za koju će alimentaciju godinama utjerivati po sudovima. Jer, nažalost, apsolutnu sigurnost da će ljubav njegovog života biti s njim do kraja istoga čovjek može postići jedino kada samo što nije izdahnuo, ta osoba sjedi pored njega. Ostalo su puste želje.

Malo razuma u ljubavi može biti samo dobra stvar. Zato mi strašno ide na živce kad u filmovima žene uvijek podivljaju ako frajer spomene predbračni ugovor. Kao, di je tu ljubav, ti mene ne voliš, jao-jao, plač-plač?

Ako se ne varam, ljubav bi trebala biti ne samo u tome da 'on ne bi tražio da potpišem to sranje, da me stvarno voli *šmrc, sob, cendr*', nego i u tome da 'ti ne bi radila takvu frku oko potpisivanja toga sranja da me stvarno voliš, jer ako ne želiš potpisati, pomalo ispada kao da se zanima moja lova, zar ne, jedina?'.

Međutim, kad bih potpisala predbračni ugovor prema kojem niš ne bih dobila da se razvedemo, bogme ne bi bilo te sile koja bi od mene napravila stay-at-home majku i kućanicu. U tom slučaju, upravo vlastiti rad bi bio moje jamstvo da nikad neću biti bez para i na ulici, a to je jedino jamstvo koje trebam. Normalno je, dakle, da ženica kojoj se ne radi, pravi drame oko predbračnog.

Ljubav je divna stvar, ali ne toliko divna da se ne uknjiži u zemljišne knjige kao suvlasništvo na jednake dijelove.

Nego, da se vratim na cestu.

Katie ostaje doma s djecom. Zajebala karijeru. Glup potez? Nimalo, ako je istina ono što u nastavku piše.

˝Katie Holmes potpisala je predbračni ugovor po kojem dobiva izvjesnu svotu u milijunima dolara ako joj brak popadne u prvih pet godina. Prema istom ugovoru, oko kojega je njezin tim odvjetnika mučno pregovarao s Tomovim timom odvjetnika, što je dulje u braku, više milijuna dobiva.˝
Iako mlada, djevojka, čini se, nije glupa, a ni luda od ljubavi toliko da ne bi realno sagledala činjenicu da odabranik njenog srca za sobom ima propali brak (bar jedan, za koji ja znam), a o propalim vezama da ni ne pričamo. S obzirom na holivudski lifestyle, nije ni čudo.

Dapače, čisto sumnjam da bi veza ili brak non-selebritija vulgaris poput moje vlastite osobe trajao osobito dugo da se jedne godine intenzivno družim na snimanju ljubavnih scena s Bred Pitom, druge s Benisijom Deltorom, treće s nekim drugim seksi maderfakerom i tako u tom tonu dalje. Jebena iskušenja na svakom jebenom koraku, i to takvog kalibra na koji non-selebriti vulgaris naleti jednom ili nijednom u životu. A ako naleti, velike su šanse da i popusti. Usuđujem se čak reći da većina brakova opstaje samo zato što nema dovoljno kvalitetnih ozbiljnih ponuda sa strane. Pa di neće selebritiji popustiti bar svakom trećem tom iskušenju?
"Njezina odluka začudila je mnoge. Sada je u savršenim godinama za mnoge uloge. Ako ih propusti, zatvara si vrata glumačke karijere", čudom se čudi jedna Katiena prijateljica.
Međutim, pitanje je bi li mlada Katie svojom karijerom dogurala igdje dalje od par osrednjih filmića, koje je ionako snimila jezdeći na slavi Dawson's Creeka? Možda bi, al možda i ne bi. Life's a bitch i inače, a di neće bit u Holivudu. Glumci propadaju svaki dan, a osobito puno takvih ima baš među planetarno popularnim glumcima iz TV serija, koji su krenuli u napad na veliko platno, misleći da oni mogu bolje od toga. I to glumci serija daleko popularnijih od Dawsona. Jel se sjeća netko Beverly Hillsa i tih glumaca? Da, nisam ni mislila. Ako je zbilja riječ o milijunima dolara, mala je povukla poslovni potez stoljeća. Čisto sumnjam da bi ona zaradila ikakve milijune u sljedećih par godina sa svojom karijerom. Ovako, ako je s njim, ionako ima pare, ako nije s njim, opet će imati pare.

Odgovor na ponudu predbračnog ugovora na potpis ne treba biti brizganje u standardno 'on ne bi tražio da potpišem to sranje, da me stvarno voli *šmrc, sob, cendr*, raskidam zaruke!'. Umjesto toga, svaka razumna žena nek kaže: 'Have your people call my people'. Hoćeš ugovor? Pa krenimo onda u pregovaranje uvjeta, voljeni!
Ako ništa drugo, barem me nasmijala ideja da dva tima odvjetnika mučno pregovaraju uvjete ugovora, dok se ona i on maze pred kaminom, srčući šampanjac.

Njemu u taj tren zazvoni mobitel.

'Tome', s druge strane sopće glas vođe pregovaračkog tima Cruise, 'Tome, ne znam što da radim. Nepopustljivi su. Traže 5 milijuna za prvih pet godina, a ako im to damo, morat ćemo prodati naš udio u RatsAss Inc, kao i dio ril-estejta. Nismo skloni pristati na išta što bi tražilo prodaju, ali, jebemu, već pet sati smo tu i nismo se makli s mrtve točke! Ne mogu više stvarno... Jel bi mog'o, onako, malo joj gricnut ušnu resicu, šapnut nešto medeno, a onda i nešto u stilu, 'draga, ako bi mogla nazvati svoje odvjetnike i reći im da pristaješ na 3 milje, a zauzvrat ću te zadovoljit oralno odma-sada-odma'? Ha?'

'Ni govora'
, odgovara mu Tom, 'prvo i prvo, mala i ja smo usred relaksacije. Drugo, taj poslovni mambođambo se nas ne tiče, to ti sredi, zato te i plaćam. Treće, ionako ću je večeras zadovoljit oralno. Dakle, doviđenja'.

Ne obazirući se na 'Tomeeeeee! Ne možeš mi to raditi! Dao sam ti najbolje godine svoga života! Izvuko te sa svim parama netaknutog iz onog sranja s Kidmanicom!!! Za tvog oca sam radio kao mlad pripravnik! Doma imam djec...', začuje se KLIK.

'Gdje smo ono stali, draga? Ah, it's all coming back to me now...'
APDEJT: No, eto, fala Champselysees na posjećanju na Mimi Rogers, Tomov propali brak numero due...

- 12:55 - Komentari (32) - Isprintaj - #