Jezdimir Uskoković je Žena Glava!

subota, 19.03.2005.

Jednostavno: extra!

Gnjusnom malom voajeru u meni predstavlja gušt pogledati RTL-ovu glamuroznu emisiju o životu slavnih, a ponajviše njihovim seksualno-ljubavnim afinitetima, vođenu od strane jedne naše vlastite superzvijezde, Renate Sopek.

To daje priliku razumnoj maloj analitičarki u meni da se dobro nasmije.

Ova glamurozna emisija sastoji se u tome da se kupi jedna tuđa gotova emisija, a između kadrova ubace hrvatski natpisi i navedena Renata sa svojim jedinstvenim kompliciranim voditeljskim stilom, koji uključuje extra razgovjetno izgovaranje svake riječi, uz istovremeni zavodnički smiješak.

Sise joj, tijekom emisije, nestašno izviruju iz trinaest različitih outfita, a sve to u ležećem, sjedećem, uspravnom, plivajućem ili drugom položaju.

No, na stranu to.

Ipak me najviše nasmije ono što je već kupljeno u samoj emisiji, a to su grdi, debeli ili općenito neinteresantni bljedoliki anonimusi kako znalački i ufurano komentiraju ljubavni život holivudskih zvijezda.

Nisam skužila jel to oni, kao, imaju neke veze s tim metama komentara (tipa moj tata je bio domar u kući Winoninog trećeg dečka) ili su samo školovani za to, poput Nevena Ciganovića.

Rezultat njihova angažmana u emisiji su komentari koji pljušte sa svih strana, poput ˝Mislim, odmah smo znali da to neće potrajati, jer Matt Damon je dobar dečko, a Winona se, priznala to ona sebi ili ne, pali na rokere.˝

Još samo fali ˝ma joj, trebala je odmah doć mene pitat ja bi joj rekao da treba ostavit tu šmizlu, nije on za nju˝.

I to iz usta nekog štakorolikog tipa koji ne izgleda kao da je ševio. Ono, općenito.

Ma mislim stvarno - neka objektivni prikaz slabog selebriti-morala, neka komentari velikih zvijezda međusobno, izjave i te spike, ali to sranje se svodi na BigBraderovu anketu po Dolcu, gdje kumice konstatiraju: ˝Joj, Saša je najbolši, vidi se da je tak dobar u duši, onak drag i tak.˝

Što onda ne pitate mene, ja vam znam sve o ljubavnom životu slavnih, znam čak i kako Severina šiša muf (btw, Seve, nemoj se ti ljutiti, ali mogla bi naučiti od Marisi štošta o tome).

Sve znam.

I razumijem ih.

Ja ih stvarno razumijem. Duboko.

Vjerojatno znam više o njihovim pravim željama nego oni sami.

Moram ići, reklame su gotove.

- 19:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #